Julegave til inntekt for Fagforbundets SOS-barneby

Fagforbundet Åsane viser omtanke for barna i Barnebyen denne julen ved å gi alle medlemmene i foreningen et solidaritetsbevis som gave. (Foto: Fagforbundet Åsanen)

Fagforbundet Åsane gir i år alle sine medlemmer solidaritetsbevis som julegave, og det gir hele 40.000 kroner i inntekt til Barnebyen.

27.11.2015 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 27.11.2015

- Vi har valgt å gjøre dette fordi julen er en tid for omtanke for andre. Det er en fin ting at våre medlemmer kan gi et bidrag til Fagforbundets barneby i Angola.  Barnebyen gir barna en trygg oppvekst og håp om en god framtid. Vi håper også at solidaritetsbeviset skal føre til at flere av medlemmene våre vil bli faste bidragsytere til barnebyen, sier nestleder Monica Jensen.

Fagforbundet Åsane oppfordrer alle andre foreninger i Fagforbundet å gjøre det samme og ønsker samtidig alle en jul.