50 nye givere på 1 uke

Fagforbundet Finnmark har fått 50 nye faste givere til Barnebyen på 1 uke.

03.02.2016 av Kristoffer Tandberg
Sist oppdatert: 03.02.2016

Fagforbundets Barneby i Angola er et suksessprosjekt. Over 1500 mennesker får et bedre liv etter 40 år med borgerkrig. Prosjektet ble startet i 2005, og finansieres i all hovedsak av medlemmer og tillitsvalgte som tegner seg som faste givere.

Mette Nord er stolt av Fagforbundets Barneby

Mål om 400 faste givere i Finnmark

Siden oppstarten har Fagforbundet Finnmark hatt en jevn stigning i antall faste givere. 2015 startet med 228 faste givere og avsluttet med 239 faste givere. Målet er å komme opp i 400 faste givere, som betyr at vi finansiere hele Finnmarkshuset på egenhånd.

Fagforbundet Finnmark er ute å besøker årsmøtene til fagforeningene, i 2016 ble det satt ny rekord i antall nye givere på 1 uke. Over 50 nye givere tegnet seg, og målet med 400 faste givere ser plutselig ikke så umulig ut.

Nye givere:
Hasvik 6
Båtsfjord 18
Vadsø 30

De som tegnet seg kommer ikke med på statistikken før første innbetaling er registrert, det tar noen uker før alt er på plass. Vi gleder oss til statistikken kommer.

Vil du bli med som fast giver til Fagforbundets Barneby i Angola, ta kontakt med Kristoffer Tandberg som er Fagforbundet Barnebykontakt i Finnmark.
E-post: Kristoffer.Tandberg@fagforbundet.no eller telefon 908 92 361