Fagforbundet Oppland utfordrer Fagforbundet Aust-Agder

Henning Engeskaug Karlsen barnebykontakt i Fagforbundet Oppland er klar til å verve flere til Fagforbundets barneby. (Foto: Fagforbundet)

Valgkampanjen er over, og det er nå tid for å ha fokus på å verve flere bidragsytere til Fagforbundets barneby. I dag er det rundt 5400 tillitsvalgte, medlemmer, ansatte og venner av Fagforbundet som er fast bidragsyter. Fagforbundet Oppland har hatt den årelange og utakknemlige jumboplass i statistikken med sine trofaste 63 bidragsytere.

15.09.2017 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 15.09.2017

Fagforbundet sentralt utfordret fylket til å klare å komme opp 100-tallet til januarstatistikken som kommer i begynnelsen av februar.  Barnebykontakt Henning Engeskaug Karlsen og fylket tar utfordringen på strak arm, og utfordrer samtidig Fagforbundet Aust-Agder å øke sitt antall bidragsytere fra 103 til 150. Det fylket som taper må gi en gave til fylket som vinner utfordringen. Gaven kan være symbolsk til fylkeskontoret eller å gi en sum til barnebyen i det vinnende fylkets navn.

Vi følger med i spenning og heier på alle som gjør en storinnsats for barnebyen.