Fagforbundet Troms topper igjen statistikken

Fagforbundet Troms viste stor gjestfrihet da fylket inviterte Pinto til Tromsøbesøk i september i år. (Foto: Ingunn Eriksen)

Oktober var en svært god måned for Fagforbundet Troms. Fylket økte med 25 nye faste betalende bidragsytere til Fagforbundets barneby i løpet av forrige måned. I september besøkte barnebyleder fylket som arrangerte barnebysamling på en lørdag. Pinto lot seg imponere over engasjementet for barnebyen, menneskene og Tromsø by - selvfølgelig det praktfulle nordlyset han ble møtt med. Fagforbundet Troms ga han minner for livet og mange inntrykk som han tok med seg tilbake til ungene og de voksne i barnebyen.

07.11.2017 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 07.11.2017

Fagforbundet Oslo hadde også en god måned med 8 nye bidragsytere. Flere resultater for fylkene og fagforeningene finnes i statistikken.