Fagforbundet Vest-Agder best i april

Ungene i Vest-Agder / Oppland-huset poserer foran forsamlingshuset i Fagforbundets SOS-barneby (Foto: Turid Weisser)

Det ble en økning på 40 nye faste bidragsytere til Fagforbundet SOS-barneby i april, og Fagforbundet Vest-Agder toppet statistikken med 9 nye.

04.05.2018 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 04.05.2018

Forbundsregionen har nå 275 medlemmer og tillitsvalgte som bidrar hver måned til barnebyen. Fagforbundet Vest-Agder og Fagforbundet Oppland har ansvaret for et av familiehusene. SOS-mor Felicia gir kjærlighet og omsorg til seks gutter og fire jenter i alderen 8 til 16 år.  Barna er aktive på fritiden med fotball, håndball og andre aktiviteter. Alle deltar også i husarbeidet og hjelper hverandre med skolearbeidet.

Resultatene for de andre forbundsregionene og fagforeningene finnes i statistikken.