Fagforbundet Hedmark toppet statistikken i mai

Spretne unger i Hedmarkshuset poserer for fotografen.

Spretne unger i Hedmarkshuset poserer for fotografen. (Foto: Turid Weisser)

Antallet faste bidragsytere til Fagforbundets SOS-barnebyer lå stille i mai, men det var bevegelse både opp og ned i forbundsregionene. Fagforbundet Hedmark økte sitt antall med 7 og har nå 456 bidragsytere som betaler inn til barnebyen hver måned.

06.06.2018 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 06.06.2018

Fagforbundet Hedmark har ansvar for et av familiehusene i barnebyen.  Dette er ett av de livligste husene i barnebyen.  7 gutter og 4 jenter skaper mye latter og liv og røre. Alle liker å danse og gutta er i tillegg ivrige fotballspillere. Familien har fått ny SOS-mor i år. Rita har sluttet og SOS-tante Helena som har assistert Rita gjennom flere år har tatt over som SOS-mor for den glade ungeflokken. Skiftet av SOS-mor har gått smertefritt, og alle er fornøyde med den nye ordningen.

Tall for andre forbundsregioner finnes i maistatistikken.