Fagforbundet tilstede på Smak09

Norges største kjøkken- og ernæringsmesse ble avholdt på Lillestrøm 3. - 6. februar. Fagforbundet Seksjon helse og sosial med sin faggruppe for ernæringsfagarbeidere hadde egen stand. Standen var godt besøkt og mange positive tilbakemeldinger ble gitt.

09.03.2009 av Hermann Albert
Sist oppdatert: 09.03.2009

Smak09 er en fagmesse som hittil harvært arrangert hvert tredje år påLillestrøm, Norges varemesser.  Dette erNorges største messe av sitt slag. Målgrupper er alle som kommer inn under”paraplyen” ernæringsfagarbeidere,skoler/utdanningsinstitusjoner på alle nivå, renhold,distribusjon, arbeidsgivere både innen privat og offentligsektor, media, produsenter både innen utstyr, ernæringm.m.

Besøkstallene på godt over 30 000besøkende ga god anledning til å profilereFagforbundet i løpet av messen. Interessen forFagforbundet/ernæringsfagarbeidere blant de besøkendevar bare positiv. De svært mange skoleklassene sombesøkte messen ga god anledning til kontakt og informasjontil framtidas arbeidstakere.

Petter Johansen leder for Fagforbundetsfaggruppe for ernæringsfagarbeidere er meget godtfornøyd og uttaler at erfaringene tilsier at vi ogsåmå delta på tilsvarende messer iframtida.