Smak-messa

Foran, fra venstre: Bjørg Anette Brenna, Siri Djupvik, Hjørdis Finnerud, Liv Sandengen. Bak, fra venstre: John Egil Kvamsø, Maja Nilsen, Maren, Linda Holtan, Torill Herigstad. (Foto: Anders Hamre Sveen)

Fagforbundet Seksjon helse og sosial deltar med egen stand på Smak-messa. To Fagforbundet-medlemmer deltar i NM i institusjonskokk.

09.02.2011 av Anders Hamre Sveen
Sist oppdatert: 10.02.2011

Smak-messa går av stabelen i Norges Varemesse i Lillestrøm fra 8. til 11. februar 2011.

Fagforbundet-medlemmer skal delta i finalen i NM i institusjonskokk 2011 under matomsorgsdagen på SMAK-messa i Norges Varemesse i Lillestrøm, den 9. februar.

To Fagforbundet-medlemmer utgjør et av lagene som skal delta i finalen i NM i institusjonskokk.

Christian Andersen Holden og Dag Rasmussen er begge ansatt ved Kongsberg sykehus, Vestre Viken HF. En rekke kollegaer og Fagforbundet-medlemmer har tatt turen for å heie på dem.