Ønsker du å bli med i Fagforbundets faggruppe for NAV-ansatte?

Vi ønsker å supplere vår effektive og kunnskapsrike faggruppe med to personer. Dersom du jobber innen NAV, er faglig oppdatert og ønsker å bidra til at våre medlemmer innen NAV-området får et bedre tilbud, burde du søke om å bli med i faggruppa!

05.01.2018 av Sandra Marie Herlung
Sist oppdatert: 23.01.2018

Vi ønsker å supplere vår effektive og kunnskapsrike faggruppe med to personer. Dersom du jobber innen NAV, er faglig oppdatert og ønsker å bidra til at våre medlemmer innen NAV-området får et bedre tilbud, burde du søke om å bli med i faggruppa.

Vi ønsker to ny medlemmer som jobber innen NAV-området, er medlem av Fagforbundet og som er ivrig etter å kunne bidra.

Faggruppa består allerede av fire dyktige medlemmer, og på grunn av kompetansesammensetningen i faggruppa er det et ekstra pluss om du jobber eller har jobbet med de kommunale saksfeltene som gjeldsrådgiving og saksbehandling i henhold til lov om sosiale tjenester innen NAV.

Hva er en faggruppe:
For å ivareta våre medlemmer og yrkesgrupper best mulig har yrkesseksjonen opprettet faggrupper. Faggruppene består av yrkesaktive medlemmer og fungerer rådgivende overfor yrkesseksjonen. I tillegg initierer de relevante saker ovenfor styremedlemmene og administrasjonen. Målsetningen er å få et godt grunnlag for den yrkesfaglige satsingen. Faggruppen er nedsatt av yrkesseksjonsstyret og skal arbeide med den nye arbeids- og velferdsforvaltningen.

Som faggruppemedlem får du muligheten til å påvirke hvordan Fagforbundet jobber med NAV-området, hvilke tilbud vi gir og hvordan vi møter våre medlemmer. Fagforbundet dekker alle utgifter knyttet til reising, overnatting (ved behov), kost og eventuelt tapt arbeidstidsfortjeneste.

For å søke ber vi deg sende inn CV og en kort søknad til sandra.marie.herlung@fagforbundet.no

Frist for søknad er 12. februar.