Nå kan fagforeninger bestille gratis hjertesjokolader

(Foto: Johan Galster)

Med korona-stopp i diverse arrangementer, har Fagforbundet en del profileringsartikler stående på lager. Blant annet et parti med hjertesjokolader som ble laget i forbindelse med 100-årsjubileet til Norsk kommuneforbund. Folien har en liten skrivefeil, men sjokoladen er like god!

14.05.2020 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 14.05.2020

HER GIKK DET UNNA! BEKLAGER, SJOKOLADEHJERTENE ER ALLEREDE UTSOLGT.

Men det går fremdeles an å bestille hjerter uten skrivefeil (250,- for 50 stk): https://nettbutikk.fagforbundet.no/sjokoladehjerter-50-stk.html

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sjokoladene har best-før-dato i slutten av juni.

- For å slippe å måtte kaste sjokoladen iverksetter vi dette tiltaket, forteller Kristoffer Tandberg, rådgiver i organisasjonsavdelingen.

Førstemann til mølla

Det  er snakk om 900 pakker (50 sjokolader i hver pakke), og det praktiseres «førstemann til mølla». Sjokoladene er tilgjengelig til lageret er tomt. Fagforbundet sentralt tar kostnaden for sjokoladen og frakt i sin helhet.

NB! Det er kun snakk om hjertesjokoladene med feiltrykk (det mangler en "s" i «Fellesskap»).

Organisasjonsenheten ber dem som bestiller om å kun bestille det antallet som faktisk er planlagt å dele ut.

Gå inn i nettbutikken og bestill: