Noe å dele på Facebook i fagforbundsuka?

Fagforbundet nasjonalt vil bidra til å skape oppmerksomhet rundt fagforbundsuka 22.-28. juni ved å legge ut medlemsfilmer på Facebook. Vi kjører også en kampanje med fiskefilmen vår - her kan du laste den ned og dele den selv.

18.06.2020 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 19.06.2020

Vi har møtt tillitsvalgte og medlemmer som forteller om hvorfor de valgte å organisere seg og hva det betyr for dem. De forteller om viktigheten av å stå sammen, det å være en del av noe større og tryggheten på at noen er der for dem.

Filmene vil bli lagt ut på Fagforbundets Facebook-side, vi håper dere deler på egne sider, så får vi spredt det glade budskap bredt. :)

Fiskekampanje

Vi har tjuvstartet FF-uka med å legge ut miniversjoner av "fiskefilmen" som annonser på sosiale medier. Den er også fin å dele i sin opprinnelige form, hvor den kommer i to versjoner, en kort på 20 sekunder og en lengre på 40 sekunder (originalversjonen). Et stalltips fra infoavdelinga når det gjelder å dele filmer på Facebook, er å laste dem ned på egen maskin (hvis mulig) og så hente den til Facebook derfra. Filmen vil nå bedre ut enn en lenke delt fra f.eks YouTube, og den vil også starte av seg selv når folk scroller i feeden sin!