Forhandlingsstart for dyrepleiere og klinikkassistenter

Fagforbundets forhandlingsdelegasjon til NHO for dyrepleiere og klinikkassistenter: Øverst f.v Karianne Hansen Heien, Stine Kristensen  nederst f.v: Tina Bogen, Line Vadstein, Helge Sørli og forhandlingsleder Roger Haga Heimli.

Fagforbundets forhandlingsdelegasjon til NHO for dyrepleiere og klinikkassistenter: Øverst f.v Karianne Hansen Heien, Stine Kristensen nederst f.v: Tina Bogen, Line Vadstein, Helge Sørli og forhandlingsleder Roger Haga Heimli.

I dag klokka 10.00 startet Fagforbundet lønnsforhandlinger med NHO for dyrepleiere og klinikkassistenter.

13.10.2016 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 13.10.2016

Forhandlingene med NHO for Fagforbundets medlemmer startet 13. oktober kl 10.00. Fagforbundets hovedkrav er en lønnsøkning for alle som betyr økt kjøpekraft, samt en økning av minstelønnssatsene.

Det er også viktig for Fagforbundet at ansatte som har jobbet mer enn stillingsprosenten sin de siste 12 månedene har rett til å få økt stillingsprosent til det man faktisk jobber.

Fagforbundet forhandler for rundt 100 medlemmer på området.

Se Fagforbundets tariffsider for gjeldende lønnstabeller