Prøvenemndsamling 6. mai – ikke vent med å melde deg på!

02.03.2020 av Knut Brobakken
Sist oppdatert: 02.03.2020

Yrkesseksjonene inviterer prøvenemndsmedlemmer i Fagforbundet til felles samling. Temaer som vil bli behandlet er blant annet  partssamarbeid i yrkesopplæringen og belysning av gode praksiser knyttet til prøvenemndsarbeid, samt informasjon om nye læreplaner for yrkesfagene.

Det legges til rette for erfaringsutveksling og faglig diskusjon mellom deltakerne. Erfaringer fra tidligere samlinger er at dette samlet sett bidrar til gode refleksjoner knyttet til rollen som prøvenemndsmedlem.

Reiseutgifter, overnatting og eventuelt tapt arbeidsfortjeneste dekkes av Fagforbundet. Skjema for bestilling av flybilletter/permisjonssøknad/tapt arbeidsfortjeneste sendes ut til alle påmeldte når påmeldingsfristen er utløpt (1. april).

Det er allerede mange påmeldt (60), og det er begrenset antall plasser (90).. Det er førstemann-til-mølla-prinsippet som gjelder, og det kan derfor bli fullt før påmeldingsfristen 1. april. Vent derfor ikke med å melde deg på hvis du ønsker å delta.

Mer informasjon