Fagforbundet planlegger familieleir sommeren 2021!

Vi følger opp tidligere års suksess med to leirer fylt av aktiviteter for barn og voksne. Begge leirene blir i år på Haraldvollen Leirskole i Målselv kommune i uke 30 og 31.

01.03.2021 av Ingrid Buset
Sist oppdatert: 01.03.2021

Fagforbundets medlemmer får tilbud om et rimelig og variert ferietilbud, hvor glede og mestring står i sentrum. I løpet av leirukene blir det mye uteaktiviteter og lek og moro sammen med andre familier fra hele landet. Familieleiren er et samarbeid med Framfylkingen og et tilbud til barnefamilier.

Sted: Haraldvollen Leirskole i Målselv kommune.

Tid:

Uke 30:                26.– 30. juli 2021

Uke 31:                02.– 6. august 2021

Deltakeravgiften er kroner 400,- per familie. Fagforbundet dekker rimeligste transport, kost/losji og aktiviteter for alle deltakere.

Registrering åpner 1. april 2021. For påmelding trykker du på denne lenken.

Søkerne vil få svar om de har fått plass i løpet av utgangen av april. Deltakere som ikke har deltatt tidligere vil bli prioritert først.

Kontakt: familieleir@fagforbundet.no

Det er vurdert at familieleirene kan gjennomføres med tilstrekkelig smittevern, og det tas forbehold om nasjonale og lokale retningslinjer. Det må derfor tas forbehold om avlysning på grunn av koronapandemien.