Fagforbundsdagene på Jevnaker

Tirsdag tok rett og slett Fagforbundet i Jevnaker med seg alle beboere på Jevnaker omsorgssenter som hadde lyst på tur til glassverket. Rundt tyve stilte opp, samt hjelpere fra Fagforbundet.

05.11.2008 av Hermann Albert
Sist oppdatert: 05.11.2008

Pensjonister i Fagforbundet ble igjen på omsorgsenteret Jors for å ta seg av de øvrige beboere. En litt mindre stressende dag ble det for de ansatte ved senteret.

Vi vil profilere oss et par uker for å vise at vårt slagord «OSS» (Omsorg, solidaritet og samhold) betyr noe for oss. Fagforeningsvirksomhet er ikke bare lønnskamp og alvor. Frivillige medlemmer stiller opp og i dag fikk vi avlastet de ansatte på Jors litt. Dessuten er det ikke lett å få tid og anledning til slike turer, forteller Dagny Karlsrud, lokal leder i Fagforbundet til Hadeland net.