Inspirasjon for Aktivitører - tipshefte

Nytt temahefte fra Seksjon helse og sosial. Her finnes en rekke tips og ideer til bruk ved arrangering av kurs og fagdager for Fagforbundets aktivitører.

07.01.2009 av Hermann Albert
Sist oppdatert: 07.01.2009

I dette heftet finner du somseksjonsansvarlig/kursansvarlig en rekke tips og ideer til bruk vedarrangering av kurs og fagdager for Fagforbundetsaktivitører. Temaene kan også være aktuelle forandre medlemmer som jobber med aktivisering innen helse- ogsosialtjenesten.

Heftet er utarbeidet av Gry Nævdal Bolstad, nestleder Seksjon helse og sosial iHordaland, i samarbeid med Fagforbundet seksjon helse og sosialsentrale administrasjonen.

Videre inneholder heftet en fagartikkelom reminisens av seksjonsleder i Vestby kommune; Nina Simonsen.Reminisens er ett av mange aktuelle temaer for kurs ogfagdager.

Ta gjerne kontakt med Siri Bøghpå e-post: siri.boegh@fagforbundet.nofor nærere informasjon.

Last ned tipsheftet HER