Få svar på spørsmål om den nye jobbhverdagen i barnehage, skole og SFO

Korona-hverdag: Barna kan komme på skole og i barnehage, men kosebamsene må bli hjemme. (Foto: Fagforbundet)

Torsdag 14. mai kl. 17.00 – 18.00 blir det nettsending med Fagforbundet og Folkehelseinstituttet (FHI) der vi svarer på spørsmål fra Fagforbundets medlemmer og tillitsvalgte i barnehage, skole og SFO.

14.05.2020 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 14.05.2020

Fra Fagforbundet stiller May-Britt Sundal, leder av Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst, og Pål Skarsbak fra vår lov- og avtaleavdeling. Folkehelseinstituttet er representert av overlege og spesialist i barnesykdommer, Margrethe Greve-Isdahl.

Send inn spørsmål

Send inn spørsmål i forkant av sendinga - ting du vil ha svar på i forbindelse med gjenåpninga av barnehager, skole eller SFO. Det er mulig å sende inn spørsmål fram til klokka 16.00 torsdag 14. mai. Vi vil forsøke å svare på så mange spørsmål som mulig.

Lokale utfordringer?

Ikke alle spørsmål kan svares generelt på. Om du har lokale utfordringer på din arbeidsplass eller trenger bistand fra oss - ta kontakt med din lokale tillitsvalgte.

Mostphotos