Dine medlemsfordeler

TeoLOgene er en fagforening for deg som tenker på jobb i kirka og et godt valg for deg som er eller utdanner deg til prest. Fagforbundet er også et stort fellesskap for mange yrkesgrupper innenfor kirken.

Å være fagorganisert er en god trygghet å ha i ryggen gjennom arbeidslivet eller studietiden. Dyktige tillitsvalgte i hele Norge kan hjelpe deg når du har behov for det. Du får landets beste innboforsikring, tilgang på arbeidsrettslig hjelp i jobbsammenheng, yrkesfaglige kurs, videreutdanning og en god stipendordning. Gjennom å være medlem i Fagforbundet teoLOgene, kan vi tilby deg godt skolerte tillitsvalgte som er tett på våre medlemmer. Vi har et kompetansesenter i hele landet, for vi er en landsdekkende fagorganisasjon. Våre tillitsvalgte får god opplæring, for å kunne utøve sin kompetanse der du skulle behøve hjelp eller rådgivning i din travle arbeidshverdag. En tillitsvalgt kan for eksempel hjelpe deg med å lese gjennom arbeidskontrakten, samt sjekke om du får riktig lønn og overtidsbetaling.

Studenter får et fullverdig medlemskap til redusert pris, og derfor har studenter de samme rettighetene som andre medlemmer i fast arbeid. Fagforbundet TeoLOgene vil forhandle om rettferdig lønn og sørge for at du som ansatt har anstendige arbeidsvilkår.

Et medlemskap i Fagforbundet setter deg og ditt arbeid i en større sammenheng. Ditt arbeidsforhold og din arbeidsplass skal være et trygt sted for deg. På en arbeidsplass skal det være nulltoleranse for diskriminering. Her arbeider teoLOgene målrettet for å etablere gode ordninger, slik at det er lett å si i fra dersom det forekommer uønskede og uakseptable hendelser på arbeidsplassen din. Vi fremmer likeverd og likestilling. Det spiller ingen rolle om du definerer deg som kvinne, homo, mann eller trans!

I tillegg til landets beste innboforsikring får du også medlemskap i LOs gruppelivsforsikring som du ikke trenger legeattest til (gjelder kun hvis du tegner den ved innmelding).

Les mer om dine forsikrings-fordeler