Webinarer om særalderspensjon

Pensjons­ekspert i Fagforbundet, Steinar Fuglevaag, forklarer de nye pensjonsreglene for de med særaldersgrenser. (Foto: Birgit Dannenberg)

Har du spørsmål om særalderspensjon etter at det på sensommeren ble enighet i forhandlingene om pensjonsreglene? Da bør du få med deg våre to nye webinarer.

17.10.2023 av Yrkesseksjon samferdsel og teknisk
Sist oppdatert: 13.12.2023

Siden forhandlingsresultatet for særalderspensjon ble klart har Fagforbundet fått mange henvendelser på om vi kan informere i videoer eller webinarer.

Fagforbundet har nå spilt inn to webinarer der Steinar Fuglevaag, Fagforbundets pensjonsekspert, forklarer resultatet for de med særalderspensjon:

Webinar for de med særaldersgrense 60 år (for eksempel brannfolk):

Og her ser du webinar for de med særaldersgrense 65 år (for eksempel renholdere og ansatte innen helse):