Bli med på inspirasjonsmesse!

Lene og Caroline i Artisti viser fram et utvalg av de fine profileringsartiklene. (Foto: Kari Sofie Jenssen / Fagforbundet)

Artisti inviterer Fagforbundet til en spennende inspirasjonsmesse 14. juni. Et hav av flotte profilerings- og gaveartikler skal vises fram. Sted: Villa Gabel er vårt største showrom fordelt på to etasjer, vakkert plassert sentralt på Skøyen i Oslo.

31.05.2022
Sist oppdatert: 31.05.2022

Å komme seg dit er enkelt, både med tog, buss og trikk. Det er bare ti minutter å gå fra Skøyen togstasjon. I tillegg er det er gratis parkering utenfor bygget, så dette er et populært sted å komme for våre kunder.

Blant de 73 ulike merkevarene regner de vi med at det skal være vanskelig å ikke finne noe som passer. Det er noe med det å ta og kjenne på ting, teste dem litt, smake på forskjellige godterier og ta seg en kopp kaffe i godt selskap.

Ta et deilig avbrekk fra hverdagen og all produktleting på pc`n og kom en tur til ut til Artisti! Vi ordner med tapasbuffet, som vil være tilgjengelig i besøkstiden mellom klokka 10-13.

For dem som tar seg tid til å komme, kan vi også friste med noen fine messegaver og messetilbud, som dere kan ta med dere tilbake.

Meld deg på her: Inspirasjonsmesse på Villa Gabel 14.juni fra kl 10.00-13.00 (provisoevent.no)

Vi håper at vi ser så mange som mulig av dere her denne dagen! 😁

FAGFORBUNDET
Organisasjonsavdelingen