Helge Sporsheim, nestleiar av yrkesseksjon helse og sosial

Uroa over søkjartal til Vg3

For tredje året på rad er det nedgang i søkjarar til læreplassar i helse- og oppvekstfag.

Fronten av ein ambulanse i snølandskap

Framtidas akuttmedisinske tenester

Fagforbundet meiner ei satsing på kompetanse, betre samhandling og meir tillit er sentrale element i framtidas akuttmedisinske tenester.

Iren Luther, leiar av yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet

Bekymra for video-retningsliner i helsetenesta

Fagforbundet uttrykkjer bekymring i høyringssvar til utkast for retningsliner for bilete-, film- og lydopptak i helsetenesta.

Emma Straub deltar i yrkes-EM / EuroSkills 2023 i Gdansk som helsefagarbeiderlærling.

Neste yrkes-NM er våren 2025!

WorldSkills Norway, som arrangerer yrkesmeisterskapa, har annonsert at neste Yrkes-NM blir i april 2025.

Mette Nord, leder i Fagforbundet

– Avhengig av hele laget av helsearbeidere

Fagforbundet er fornøyd med at regjeringa vil at flere yrkesgrupper skal dele på oppgavene i helsevesenet og også satser på fagarbeiderne. Mette Nord mener Nasjonal helse- og samhandlingsplan er et godt virkemiddel for å løse utfordringene i helsevesenet.

ernæringsfagarbeider Anne-Lise Pettersen, hospitaldrift Haukeland universitetssykehus

Ny fagskoleutdanning i ernæring på trappene!

Fra høsten 2024 starter Fagskolen AOF opp det første formelle utdanningstilbudet for matverter og postverter ved norske sykehus. Du kan allerede søke!

Fagforbundet vert med i «Gjør kloke valg»-kampanjen

Kampanjen tek sikte på å redusere undersøkingar og behandling som pasientar ikkje har nytte av, og som i verste fall kan skade.

Illustrasjonsbilde

Én innbygger, én journal – stadig like langt unna?

Kanskje det er på tide å tenke at vi har erfaringer nok til å si at slike gigantprosjekter som Akson og Helseplattformen ikke er spesielt vellykket?

Plakat med teksten "Trade unionism is not a crime Reinstate Georgian ambulance workers"

Solidaritet med ambulansepersonell i Georgia

Ambulansepersonell i Georgia protesterte mot dårlege arbeidsforhold. Arbeidsgjevar svarte med å seie dei opp. Dette er uakseptabel behandling av arbeidsfolk.

Helge Sporsheim.

-Her er de aller dyktigste i sine felt i arbeid!

Hjelpepleier og nestleder i Yrkesseksjon helse og sosial, Helge Sporsheim, er en yrkeskonkurranseentusiast. Denne uka er han i Gdańsk for å overvære Yrkes-EM, og følge helsefagarbeiderlærling Emma Straub, den norske Yrkeslandsslagets deltaker i helsearbeiderfaget.

Vinnar av yrkes-NM i helsearbeidarfaget 2022.

Helsefagarbeider Emma kjemper i Yrkes-EM i Gdansk

5.-9. september arrangeres Yrkes-EM i Gdansk i Polen. Her møtes unge, talentfulle, europeiske fagarbeidere til konkurranser i 43 ulike yrkesfag.  Fagforbundsmedlemmet Emma Straub (18) er tatt ut til det norske yrkeslandslaget og skal konkurrere i helsearbeiderfaget.

Illustrasjonsbilde

Høringer om oppdaterte nasjonale planer for helsefaglige fagskoleutdanninger

Nasjonalt fagskoleråd har nå publisert utkast til de nye nasjonale planene for helse- og oppvekstfag.

Lanserte standard for kunnskapsbasert oppdatering for helsefagarbeidarar

– Ei anerkjenning av helsefagarbeidaren som fagperson, seier leiar av yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet, Iren Luther

Anerkjenn alle fagfolka! Utan dei har me ikkje helsetenester

– Fagfolk er ein dyrebar ressurs som me må ta vare på, viss me òg i framtida skal ha ei helse- og omsorgsteneste i verdsklasse, skriv Sigrun Bøe Perez, leiar av yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet Vestland

Illustrasjonsbilete.

Mindre populært med helseutdanningar

Søkjartala for høgskular og universitet føyer seg inn i trenden med færre søkjarar til helsefag. Dette uroar Iren Luther i Fagforbundet.

Illustrasjonsbilete

Velferdsteknologi for betre tenester

Fagforbundet er positive til meir bruk av velferdsteknologi i helsetenestene. – Rett bruk av teknologi kan vere positivt for både pasientar og tilsette, men då må det gjerast riktig, seier Iren Luther

Iren Luther, leiar av yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet

Nedgang i søkjarar til vg1 helse- og oppvekstfag

Tala frå Utdanningsdirektoratet bekymrar Iren Luther i Fagforbundet.

Leder av Fagforbundet, Mette Nord.

Krever mer heltid og oppgavedeling etter NRK-dokumentar om eldreomsorgen

NRK-dokumentaren «Omsorg bak lukkede dører» viser systematiske mangler i eldreomsorgen. – Den eneste løsningen på dette er at flere får hele og faste stillinger og vi får til en ny oppgavedeling blant ansatte i helsevesenet, sier Fagforbundet-leder Mette Nord.

Styret i yrkesseksjon helse og sosial

– Vi er eit fantastisk lag

Det var mange delegatar på talarstolen i laupet av landskonferansen, som løfta mange viktige yrkespolitiske problemstillingar. – Vi er eit fantastisk lag som eg gler meg til å leie i tre nye år, seier ein stolt Iren Luther.

Illustrasjonsbilde

Høring om statsbudsjettet i helse- og omsorgskomitéen

Fagforbundet var i høringsmøte om regjeringens forslag til budsjett i Stortingets helse- og omsorgskomité 17. oktober.