Styrevalg og gratis konsert 7. mai

Foto av Egil Hegerberg: Elisabeth Jakobsen. Montasje: Birgit Dannenberg

Foto av Egil Hegerberg: Elisabeth Jakobsen. Montasje: Birgit Dannenberg (Foto: Fagforbundet Surnadal)

På torsdag starter styrevalget i Posten og Bring. Fagforbundet Post og finans er opptatt av at flest mulig deltar i valget. Derfor har vi laget et informasjonsmøte på nett, som avsluttes med en konsert av Bare Egil Band.

05.05.2020 av Geirmund Jor
Sist oppdatert: 05.05.2020

Det blir nettmøte med Gerd Øiahals leder av Fagforbundet Post og finans og Odd Christian Øverland tidligere leder av Postkom. Her vil du få mer informasjon om styrevalget og en konsert med Bare Egil Band. Følg vår livesending den 7. mai klokken 17.30 på:

Styrevalget i Posten Norge avholdes i perioden 7. – 13. mai. Fagforbundet Post og finans stiller liste sammen med de andre forbundene i LO. Den heter «LO-forbundene i Posten og Bring». Du må stemme på denne lista for at dine tillitsvalgte skal bli representert i styret.