Podcasten Brobyggerne er ute med ny episode om å lykkes

Gerd Eva Volden sitter i Fagforbundets arbeidsutvalg til nytt AU er valgt.

Gerd Eva Volden sitter i Fagforbundets arbeidsutvalg til nytt AU er valgt. (Foto: Herlung, Sandra Marie)

Frode og Frode, som lager podcast for LO Ingeniør, har møtt Ingebrigt Steen Jensen - fra Stabæk fotball - for å snakke om hva som kjennetegner de som lykkes.

02.05.2019 av Sandra Marie Herlung
Sist oppdatert: 08.04.2021

Frode og Frode er nysgjerrige og reiser rundt for å treffe brobyggere i hele Norge. Hvordan kan to politikere som i utgangspunktet er uenige i alt – bygge broer for et bedre samfunn?

Sammen lager Frod og Frode podcasten Brobyggerne - hvor de møter ulike mennesker for å snakke om viktige arbeisrelaterte temaer. I denne episoden snakker de med Ingebrigt Steen Jensen som var med på å ta Stabæk fra femtidivisjon til seriegull. temaet de snakker om er hva som kjennetegner de som lykkes?

I følge Steen jensen gjelder visst samme prinsippene til Landsorganisasjonen i Norge (LO), også for Stabæk Fotball!

Hør podcasten her:

Eller hør de andre podcastene som ligger tilgjengelig;

HER i samtale med NIna Melsom fra NHO om medbestemmelse

HER i samtale med Elin Ørjaseter og Line Eldring om løsarbeidersamfunnet