Arkiv for artikler til «Brannkonferansen 2020»

Presentasjoner fra Brannkonferansen 2020

Brannkonferansen 2020 ble avholdt i Drammen 3-4. mars. Vi fikk presentert en rekke spennende foredrag de to dagene. På denne siden finner du presentasjonene.

13.03.2020

Nå kan du melde deg på Brannkonferansen 2020!

Fagforbundets årlige brannkonferanse er en populær møteplass for medlemmene våre i brann- og redning. Årets konferanse avholdes på Quality Hotel River Station i Drammen 2-4. mars 2020. Prisoversikten finner du nederst på denne siden.

06.12.2019

Meld deg på Brannkonferansen 2019

Fagforbundets årlige brannkonferanse har utviklet seg til å bli en sentral møteplass for våre medlemmer innen brann- og redningstjenesten, og vi etterstreber å utforme interessante konferanseprogram med aktuelle problemstillinger. Brannkonferansen 2019 arrangeres på Gardermoen (Quality Airport Hotel Gardermoen) fra 12. mars til 14. mars.

18.12.2018

Oppsummering av Brannkonferansen 2018

Da er ‪Brannkonferansen 2018‬ over. Vi vil takke alle deltakere, innledere og utstillere for deres bidrag til nok en vellykket brannkonferanse. Det har vært tre faglig interessante og sosiale dager på Gardermoen. Her finner du presentasjonene fra de ulike innleggene.

04.04.2018

Presentasjoner fra brannkonferansen 2016

Da er ‪#‎Brannkonferansen2016‬ over. Vi vil takke alle deltakere, innledere og utstillere for deres bidrag til nok en vellykket brannkonferanse. Det har vært tre faglig interessante og sosiale dager i Bodø. Nedenfor finner du presentasjonene fra de ulike innleggene.

11.12.2018