Del et bilde av din nye arbeidshverdag!

Illustrasjon.

Illustrasjon. (Foto: Birgit Dannenberg / Fagforbundet)

Dette er en utfordring til deg som er medlem eller tillitsvalgt i Fagforbundet. Vis oss hvordan du har det på jobb akkurat nå!

26.03.2020 av Informasjonsavdelingen
Sist oppdatert: 08.04.2021

Nå er det opp til deg å vise det fram. Det er du som er der og kan se og forevige det som skjer i denne svært spesielle tida.

Dokumenter den nye arbeidshverdagen din. Det kan være bilder av deg og kollegaene dine i en arbeidssituasjon eller et beskrivende illustrasjonsbilde fra jobben din.

Noen har kanskje ikke lenger en jobb å gå til. Vi vil gjerne se bilder fra din nye hverdag også.

NB! Hvis du tar bilde av flere - vær sikker på at alle som er avbildet har gitt sitt samtykke til å bli publisert.

Slik deler du bilder med oss

Gå til Fagforbundets Facebookside. Publiserer bildene dine i kommentarfeltet i den øverste posten: "Send oss bilder av din nye arbeidshverdag!"

Det er lov å dele flere bilder :-)

Takk og lykke til!

Rettigheter og bruk
Bildene skal kun brukes til å formidle tillitsvalgte og medlemmers nye arbeidsverdag i koronatider. Hvis vi ønsker å bruke bildene dine til også andre formål, blir du i så fall kontaktet først.

Flere har allerede delt glimt fra den nye hverdagen med oss: