Nytt faglig tilbud fra Yrkesseksjon helse og sosial: podkasten Fagprat

På bildet; Line Tollefsen, Berit J. Kristensen og Britt Jensen

På bildet; Line Tollefsen, Berit J. Kristensen og Britt Jensen (Foto: Yrkesseksjon helse og sosial)

Sjekk ut det splitter nye faglige tilbudet fra Yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet, podkasten Fagprat.

20.02.2020 av Yrkesseksjon helse og sosial
Sist oppdatert: 06.04.2022

Yrkesseksjon helse og sosial har produsert podkasten, og allerede nå kan du høre en episode om yrkeskonkurranser, en om ungdomshjernen og en om Fagforbundets ledertreningsprogram. Det kommer flere episoder utover våren, med nyttige temaer som veiledning, mosjon, etikk og tannhelse.

Ble du nysgjerrig nå?

Du kan høre podkasten her:

Apple Podcasts

SoundCloud

Spotify

Likte du det du hørte? Du kan høre på Fagprat der du vanligvis hører på podkaster. Hvis du ikke har hørt på podkast før, er det enklest å laste ned appen Spotify eller SoundCloud på mobilen din, og søke etter Fagprat. Har du Iphone, kan du laste ned appen Podkaster. Fagprat finnes også på Google Podcast. Uavhengig av hvilken app du velger, kan du følge Fagprat og få helt ferske episoder rett i appen.

Hvis du ikke er så vant med podkast fra før, kan vi tipse om at det egner seg veldig godt å høre på episodene i bilen, når du går tur med hunden, hvis du sitter på toget, mens du trener eller mens du driver med favoritthobbyen din. Det er kjekt å få tak i et headset hvis du ikke har det fra før. Smart måte å få faglig oppdatering på mens man gjør noe annet, ikke sant?

Har du tips til temaer du kunne tenke deg å høre mer om? Send en epost til marte.saugestad@fagforbundet.no