Praktisk info til våre medlemmer vedrørende streiken :

tariff streik ill

tariff streik ill (Foto: Titti Brun)

De medlemmer som er tatt ut i streik nå i Oslo (fem medlemmer første uttak) er varslet.

12.12.2020 av Eike Ziller-Off
Sist oppdatert: 12.12.2020

Andre medlemmer forholder seg til arbeidsplikten til de evt får beskjed om noe annet fra fagforeningen i evt nye uttak etterhvert. Alle medlemmer i Fagforbundet kan tas ut i streik innenfro sitt tariffområde, her KA. Unntaket er medlemmer innmeldt etter at Fagforbundets beredeskapsgruppe har levert plassoppsigelsen. Nyinnmeldte kan tas med i en ny plassoppsigelse. Medlemmer som melder seg ut etter at plassoppsigelse er levert, omfattes av streiken og møter ikke på jobb. Utmeldte kan møte på jobb dersom de ikke er omfattet av plassoppsigelsen. Uttak videre vurderes fortløpende av konfliktberedskapsgruppa i Fagforbundet i samråd med teoLOgene.

Hvis du som medlem nettopp har endret bosted, kontaktinfo etc, ber vi deg sende nye opplysninger snarest på mail post@teologene.no elller ring 97692250.

Evt dispensasjonssøknader fra arbeidsgiver skal behandles av streikeberedskapsgruppa i Fagforbundet, i samråd med oss i Fagforbundet teoLOgene.

Ta kontakt med streikeleder og leder i Fagforbundet teoLOgene om spørsmål. Styret i teoLOgene er streikestyre.

Thore Wiig Andersen streikeleder på vegne av streikstyret teoLOgene

post@teologene.no tlf.97692250

andre å henvende seg til ved spørsmål:

Heinke Foertsch Fungerende nestleder og medlemsansvarlig teoLOgene

tlf. 97156893