Fagforbundet Post og finans fikk 4 av 4 i Postens styre

Gerd Øiahals, leder av Fagforbundet Post og finans, og AU-medlem i Fagforbundet. (Foto: Birgit Dannenberg / Fagforbundet)

Styrevalget er nå avsluttet. Resultatet ble at Fagforbundet Post og finans fikk inn fire og dermed samtlige av de ansattes representanter i styret.

15.05.2020 av Informasjonsavdelingen
Sist oppdatert: 20.05.2020

Det var rekordstor oppslutning om valget og 3 325 stemte på lista LO-forbundene i Posten og Bring, de to andre listene fikk til sammen 353 stemmer.

- Vi er godt fornøyd med at vi fikk inn alle fire fra vår liste. Det er grunn til å takke alle som har stemt på vår liste, og ikke minst alle tillitsvalgte som har gjort en jobb for å få folk til å stemme. Dette har i år vært mer krevende på grunn av koronarestreksjoner, uttaler Gerd Øiahals leder av Fagforbundet Post og finans og nyvalgt styremedlem i Posten Norge.

Valget av styrerepresentanter gjelder for perioden 2020 -22. Fagforbundet Post og finans representanter i styret for denne perioden blir dermed: 1. Gerd Øiahals, 2. Lars Nilsen, 3. Ann Elisabeth Wirgeness, og 4. Tove Rundtom. Første vara blir Knut Marius Lydvo.

- Jeg kan love at vi fire skal sørge for at de ansatte i Posten og Bring blir hørt og hensyntatt i diskusjonene og vedtakene i styret, avslutter Øiahals.