Økning i bidragsytere i Fagforbundet Hedmark og Oslo Sporveier

Ungene i Hedmarkhuset med fjorårets familiebilde.

Ungene i Hedmarkhuset med fjorårets familiebilde. (Foto: Turid Weisser)

I sommer har vi hatt en nedgang i antall faste bidragsytere til Fagforbundets barneby, men Fagforbundet Hedmark har hatt en fin økning på 9 nye.

05.09.2018 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 26.09.2018

Økningen i forbundsregionen har kommet etter at alle tillitsvalgte ble i midten av juni hedret med Tillitsvalgtes dag hvor barnebykontakt Camilla Skarvang Karlsen holdt et engasjerende innlegg om barnebyen. Fagforbundet Hedmark topper derfor august-statistikken slik de også toppet statistikken i juni.

Også i Oslo Sporveier (OSA) har det blitt satset hardt på å få flere bidragsytere i sommer.  Barnebykontakt Anja Renberg var ivrig sanker av bidragsytere under Fagforbundsuka, og det har gitt en økning på 6 på august-statistikken.   OSA fortsetter satsningen med en vervekampanje i høst som de håper vil inspirere enda flere til å støtte opp om den flotte barnebyen vår.

Flere resultater finnes i statistikken.