Barnebyjubileet 2020: Bli med på den store barnebyauksjonen!

Bestiser i lek.

Bestiser i lek. (Foto: Ingunn Eriksen)

Barnebyen er ti år 28. september og vi feirer med auksjon. Ta en titt på auksjonsliste med 17 spennende gjenstander og opplevelser. Det er flotte fotografier av barna i barnebyen, praktbøker, kunst, hotellopphold, nydelig hjemmestrikk og mye, mye mer. Vi åpner opp for bud i tidsrommet 28. september kl. 12.00 til 12. oktober kl. 12.00.

28.09.2020 av Marianne Billing
Sist oppdatert: 29.09.2020

Videresend gjerne lista til alle dere tenker er aktuelle budgivere.

Bud sendes inn til ingunn.eriksen@fagforbundet.no Budene oppdateres fortløpende.

Håper på slå rekord

Tenk om vi kunne slått rekorden fra forrige ausjon i 2010. Da fikk vi inn hele 93.000 kroner (med spesielt god dra-hjelp av Oslo Sporveiers Arbeiderforening som ga 41.000 kr for pepperkaketrikk!).

Vi håper på mange og sjenerøse bud denne gangen også. Beløpene går uavkortet til Fagforbundets SOS-barneby!

Følg med på Fagforbundets og SOS-barnebyers nettsider for film/artikkel i anledning jubileumsdagen den 28.september.

Takk til alle som har bidratt

Til sist vil Fagforbundet takke alle som har bidratt til at vi har fått satt sammen en utrolig flott auksjonsliste.

Se også hilsen fra barneby-direktør Afonso: Skjebnen til disse barna ville vært helt annerledes uten dere!

Nasjonaldirektør for SOS barnebyer i Angola, Afonso Castro, har spilt inn en hilsen til Fagforbundet i forbindelse med 10-årsjubileet for barnebyen. Han oppsummerer innsats og resultater gjennom 10 år med barnebyen!

Hilsen fra nasjonaldirektør for SOS barnebyer i Angola, Afonso Castro, i anledning 10-årsjubileet! from Fagforbundet on Vimeo.