Fagforbundet Innlandet hadde høyeste bud av alle

Leder Helene Skeibrok og barnebykontakt Alexander Dahl med auksjonsbildet mellom seg. (Foto: Fagforbundet Innlandet)

Barnebyauksjonen er over for i høst. Det kom inn 38.5000 kroner og i tillegg ble 5.000 kr donert ettertid. Auksjonen ble gjennomført for å feire at barnebyen er 10 år.

30.10.2020 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 30.10.2020

Fagforbundet Innlandet gikk seirende ut av en knallhard og spennende budrunde med Oslo Sporveiers Arbeiderforening (OSA). Fagforbundet Innlandet bød til slutt 12.000 kr for et bilde fra barnebyen, og dermed måtte OSA se seg slått. Forbundsregionen hadde dermed det desidert høyeste budet av alle.

– Vi ønsket å støtte auksjonen fordi vi vet at bidraget går til et viktig og godt formål. Det arbeidet som medlemmene gjør ved å være bidragsytere betyr så utrolig mye for enkeltmennesker i Huambo, og deres mulighet til å få et tryggere og mer forutsigbart liv. Og ikke minst muligheten til å oppleve mestring og til å bli selvstendige, sier leder Helene Harsvik Skeibrok.

Les mer om:

Barnebyauksjonen