Webinar: Et inkluderende arbeidsliv og en fagbevegelse for alle?

Hvordan kan fagbevegelsen generelt og Fagforbundet spesielt bli mer relevant og inkluderende i forhold til medlemmer med minoritetsbakgrunn? Bli med på webinar mandag 23. nov. kl 18.

19.11.2020 av Marianne Billing
Sist oppdatert: 19.11.2020

Fagforbundet skal være en organisasjon som gjenspeiler medlemsmassen og samfunnet. Fagbevegelsen skal ha god kunnskap om det å jobbe i et mangfoldig arbeidsliv med inkludering og tillitsvalgte skal være sin rolle bevisst.

Det vil være korte innledninger etterfulgt av en paneldebatt. Tankesmien Manifest vil lede sendingen.

Deltakere:

• Anita Rathore - har bred erfaring fra mangfoldsarbeid blant annet fra flere styreverv og som ansatt i frivillig sektor.
  • Iffit Qureshi - er forfatter, fotojournalist, foredragsholder, kunstner, dokumentarfilmskaper og researcher.
  • Farukh Qureshi - er fagligpolitisk kandidat til stortingsvalget for Oslo Arbeiderparti.
  • Berit Tevik - er leder av Fagforbundet Barn og Oppvekst, Oslo.

Plattform: Zoom
Arrangør: Fagforbundet Oslo