Fagforbundets familieleir 2020

Fagforbundet ønsker velkommen til familieleir! Dette er et tilbud til Fagforbundets medlemmer om en rimelig og variert ferie hvor glede og mestring står i sentrum. NB: utsatt åpning av søknadslenker.

NB: på grunn av usikkerhet knytt til korona og smitteforbyggende tiltak har vi bestemt å utsette åpning av påmeldingslenkene. Det er ikke bestemt at det ikke blir leir, men vi vil vente litt for å se om vi må gjøre noen endringer eller om vi eventuelt må avlyse. 20. april vil vi åpne for påmelding og/ komme med oppdatert informasjon. Vi krysser fingrene for at vi sees på leir!

Vi følger opp tidligere års suksess med to leirer fylt av aktiviteter for barn og voksne. I løpet av leirukene blir det mye uteaktiviteter, lek og moro, sammen med andre familier fra hele landet. Familieleirene er et samarbeid med Framfylkingen og et tilbud til barnefamilier.

Arbeiderbevegelsens folkehøgskole i Ringsaker: 22. juni – 26. juni 2020
Haraldvollen Leirskole i Målselv kommune: 3. august – 7. august 2020

Deltakeravgiften er kroner 400,- per familie. Fagforbundet dekker rimeligste transport, kost/losji og aktiviteter for alle deltakere.

NB:  Påmeldingen som var planlagt 1. april er utsatt til 20. april. Da legger vi evt. ut påmeldingslenker på denne siden.

Alle som får plass eller står på venteliste vil motta svar innen 8. mai. Medlemmer som ikke har deltatt tidligere vil bli prioritert. Kontakt: familieleir@fagforbundet.no

Se flere artikler