Forhandlinger for energiverk og datterselskap

F.v: Ingrid Myran – Fagforbundet, Kåre Finjord, Ronny Melheim, Fred Løvli, 2 rekke venstre:Bjørn Fornes og Geir Wamstad Bak: Endre Strand (Foto: Ingrid Myhr / Fagforbundet)

Enighet i forhandlingene mellom EL og IT, Fagforbundet og Samfunnsbedriftene på Energioverenskomsten.

30.05.2023 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 01.06.2023

Fagforbundet og EL og IT Forbundet møtte sammen Samfunnsbedriftene til mellomoppgjørsforhandling på Energioverenskomsten.

Resultatet er et generelt tillegg på 27 000 kroner for alle med virkningstidspunkt 1 juli. 2023. Minstelønnssatsene heves tilsvarende det generelle tillegget.

Vaktsatsene økes med 20 kr.

– Vi er fornøyde med et godt lønnsoppgjør for våre medlemmer, sier forhandlingsleder i Fagforbundet, Ingrid Myran.