Nytt og nyttig i tillitsvalgtportalen

hemmingsen_linn.jpg

Medlemsportalen er i ferd med å bli enda mer uunnværlig for deg som er tillitsvalgt. Mye nytt og nyttig!

10.04.2012 av Maria Wattne
Sist oppdatert: 07.06.2020

Tillitsvalgtnettet legges nå inn under medlemsportalen. Alt innholdet på Tillitsvalgtnettet flyttes til medlemsportalen og blir synlig for deg som er registrert i Fane2 med tillitsverv. Du logger deg inn i medlemsportalen med det samme brukernavnet og passordet som før, men siden du er tillitsvalgt, vil du få se utvidet innhold.

Når du logger deg inn i medlemsportalen, kommer du automatisk inn i ”Tillitsvalgtportalen” og får tilgang til en hel rekke nyttige verktøy. Du vil få en ekstra, grønn menylinje å velge fra i tillegg til hovedmenyen. En del av innholdet er kjent fra Tillitsvalgtnettet fra før, men vi har også gode nyheter.

Send til mange

Hvis du er plasstillitsvalgt, eller sitter i styret i en fagforening eller fylke får du tilgang til et verktøy der du kan sende sms eller e-post til noen definerte grupper av medlemmer eller tillitsvalgte. Hvem du får lov til å sende til, vil følge organisasjonsstrukturen og være avhengig av hvilket verv du har i Fane2. Du vil automatisk få rett til å sende til de du skal i form av mottakerlister.

Du kan søke etter og hente fram alle tariffavtalene som Fagforbundet er part i.

Du får se en nyhetsstrøm fra Oss tillitsvalgte, og fra Fagforbundet på twitter og facebook.

Det blir tips om verving, og oppdaterte medlemstall fra uke til uke.

Lag eget materiell

Under knappen ”Lag eget materiell” kan du lage dine egne brosjyrer. Her kan du velge blant Fagforbundets maler for å lage enkle A4-brosjyrer eller  informasjonsark til oppslag på arbeidsplassen, lagre det du lager som pdf og skrive ut eller sende på e-post. Innmeldingsskjemaet i brosjyrene du lager er alltid oppdatert med riktige priser for kollektiv hjem med mer.

Fortell om det virker

Akkurat nå er portalen under utvikling. En del av innholdet vil framstå som «under arbeid». Ha tålmodighet, men send oss gjerne tilbakemeldinger om forbedring, hva du trenger, savner, eller er fornøyd med: maria.wattne@fagforbundet.no

Ny hjemmeside

Tillitsvalgt- og medlemsportalen er lukkede nettsteder spesielt for å hjelpe deg som er tillitsvalgt og medlem. Men Fagforbundets åpne sider på internett er også under utvikling for å bli bedre verktøy for oss og andre interesserte. Se opp for nye www.fagforbundet.no – kommer snart til en mobil, pc eller nettbrett hos deg! De nye hjemmesidene blir penere, enklere, og helt tilpasset visning på mobil og nettbrett slik at du lettere kan ha med deg Fagforbundet på farten, finne det du trenger, og verve også uten pc.