Bestiller du materiell fra Posten i Fagforbundet?

30.03.2009 av Kari-Sofie Jenssen
Sist oppdatert: 16.04.2009

Målet er å få sendt ut materiell innen to dager fra bestillingen er mottatt. For å nå dette målet må bestillingene ha korrekte betegnelser på materiellet som ønskes. Fagforbundet har mange brosjyrer og det kan lett bli feil. Det beste er å bruke oversikten på Tillitsvalgnettet. Her finnes alt Fagforbundet har av materiell og du kan legge det du ønsker å bestille rett i handlekurven. Ved å klikke på bildet kan du også å se hvordan den enkelte brosjyra er utformet og du kan lese teksten. Noe materiell kan også lastes ned som pdf,  skrives ut og kopieres etter behov.

Posten ønsker ikke bestillinger per telefon fordi det tar mye tid. Skriftlige bestillinger gir også en bedre kvalitetssikring, så du kan være sikker på at det du bestiller, er det du får.