Les siste nummer av OSS tillitsvalgte i Fagforbundets OSS-app

OSS-appen ligger på App Store i ny og forbedret versjon. Bladet er gratis tilgjengelig for medlemmer og tillitsvalgte i Fagforbundet.

27.05.2020 av Marianne Billing
Sist oppdatert: 27.05.2020

Nå kan du enkelt logge inn med bankid eller personummer + mobilnummer. Er du interessert i eldre utgaver av bladet ligger også det i appen.

Gå til app-store og last ned appen

OSS tillitsvalgte er Fagforbundets informasjonsblad for tillitsvalgte, med nyheter, fakta og tariffinformasjon.

Alltid for hånden

Vi har oppdatert appen vår og gjort mange forbedringer, så du vil oppleve at det går raskere å laste ned en publikasjon, og appens totale leseopplevelse er blitt enda bedre.

Appen støtter den nyeste versjonen av operativsystemet. Last ned til desktop, mobil eller nettbrett slik at du alltid kan ha avisene og bladene dine for hånda. Du kan også lese bladet når du er på farta, når det er lastet ned til enheten din trenger du ikke internett-tilkobling.