Fagforbundet vant pris for radioreklame om reiseforsikring

LO-kongressen blir spennende med flere kontroversielle saker, mener Gerd Kristiansen. (Foto: Kari-Sofie Jenssen)

Juryen gratulerer Fagforbundet og sier: – Fagforbundet sjarmerte juryen med fine overganger og god timing i disse spottene for reiseforsikring. Vi er glade for at så mange nordmenn har Fagforbundet i ryggen på jobb, og synes det var veldig hyggelig å få bli med på ferieturen også.

14.06.2019 av Marianne Billing
Sist oppdatert: 08.04.2021

Det bransjeprisen sølvmikken som ble tildelt Fagforbundet-prosjektet for mai. Radarparet Ingrid Lea og Torny Hesle fra The Oslo Company står bak radiokampanjen fra Fagforbundet, skriver kreativtforum.no.

Hør kampanjen her:  «Barnehage», «Hjelpepleier» og «Tannlege».

60 000 medlemmer betaler for mye for reiseforsikringen

Er du en av dem – ikke gjør det, du kan bytte!

Omlag 65 000 medlemmer har allerede denne forsikringen gjennom LO Favør. Men overraskende få har fått med seg at de må svare ja til å kjøpe denne nye forsikringen. Fram til i dag har under 5000 medlemmer sagt at de vil ha den samme, gode reiseforsikringen, men til en lavere pris.

Les mer om Fagforbundets gode forsikringsordninger og bestill reiseforsikring her