Innkalling til årsmøte

Årsmøtet 2024

Det kalles inn til årsmøte 2024.

Invitasjon

Medlemstur for yrkesaktive

Valg

Valget 2023

Vi står foran et nytt valg og vi oppfordrer som alltid alle medlemmer til å bruke stemmeretten. I år er det kommune, fylke og kirkevalg. Dette er vår mulighet til å bestemme hvordan de neste fire årene vil påvirke livene våre.

Vi venter på etterbetaling og regulering av lønn.

Lønnsoppgjøret

De siste dagene har vi fått mange henvendelser angående etterbetaling og regulering av lønn. Dessverre har vi ikke fått noen dato av arbeidsgiver enda. Vi venter fortsatt på at andre avtaler enn vår skal bli ferdig forhandlet. Det pleier å utbetales oktober/november.

Nytt nummer!

Nytt mobilnummer.

Foreningen har fått eget mobilnummer. Det nye nummeret er 47518414

årsmøte

Innkalling til årsmøtet 2023

årsmøte

Kunngjøring av årsmøte 2023

Det avholdes årsmøte i Folkets hus 25. januar 2023 klokken 18:00 Saksliste og annen informasjon vil komme over nyttår. Frist for saker til årsmøte er innen midnatt søndag 08.01.2023

sekk og termos

3.advent quiz.

Vinneren av 2.advent quiz er Mette S.H. Til 3.advent lurer vi på: Fagforbundet er Norges største arbeidstakerorganisasjon. I høst nådde vi en milepæl. Hvor mange medlemmer har Fagforbundet? Frist 13.desember. Svar sendes til avd749.nestleder@fagforening.fagforbundet.no #sammenervisterke

Foredrag på Folkets Hus, Drammen

Medlemskvelder på Ringerike og i Drammen.

I forbindelse med Fagforbundsuka arrangerte foreningen to medlemskvelder.

Ann Cathrin Fure

Årets kollega 2022

30. november overrakte vi diplom, blomster og sekk til "Årets kollega 2022" til Ann Cathrin på Nyfødt intensiv på Drammen sykehus. Lederen av yrkesseksjon helse og sosial Lillian Einarsve delte ut prisen på vegne av de tre yrkesseksjonene.  Ann Cathrin beskrives som en kollega med stålkontroll på det meste som foregår administrativt og psykososialt på avdelingen. På en avdeling med mange store endringer har hun stått på for å bevare det gode i hverdagen for kollegaene sine. Hun er en som er alltid blid og imøtekommende og hjelper til med det som trengs. Takk for innsatsen i 2022.

sekk og termos

2. søndag i advent

Til 2.søndag i advent lurer vi på : På landsmøte i oktober ble det vedtatt noe som vil påvirke medlemmenes lønnslipp, hva var det? Svar sendes til avd749.nestleder@fagforening.fagforbundet.no innen 7.desember. Frank R ble vinner av quizen 1.advent. Svaret var ansatte i private barnehager som streiket og etter flere uker vant Fagforbundet frem og en anstendig pensjon skal innføres trinnvis.

Jubilantmarkering for 25 år i Fagforbundet og 40 år i LO for årene 2020,2021 og 2022.

Jubilantmarkering

Endelig kunne vi markere jubilantene våre igjen. Vi inviterte jubilantene fra 2020, 2021 og 2022som har 25 års medlemskap i Fagforbundet eller 40 år i LO. Det ble gjennomført to markeringer, en på Aass bryggeri i Drammen og en på Fengselet i Hønefoss. Det ble to veldig hyggelige og koselige markeringer av våre 25- og 40-års jubilanter!

Årets kollega 2022

Årets kollega 2022!

Årsmøte 2022

Kunngjøring av årsmøtet 2022

Fagforbundet Vestre Viken Avd.749 holder årsmøte digitalt på TEAMS onsdag 09.02.2022 kl.18.00. Saker til årsmøte må være styret i hende innen 24. januar 2022 send til: avd749.post@fagforening.fagforbundet.no HILSEN STYRET

Innkalling til årsmøtet 2021

Digitalt medlemsmøte

Vi planlegger et digitalt medlemsmøte i starten av juni. I den forbindelse ønsker vi innspill til temaer. Innspill ønskes sendt til vvhfpbfagforbundet@vestreviken.no

Kvinnedagen 2021

8. mars er kvinnenes kampdag. Les Likestillingsutvalgets Heidi Engum sin appel her.

Klubbmøter

Klubb Bærum hadde sitt første møte i midten av desember og i midten av januar var Prehospitale tjenester og Drammen ut med sine første møter. Ringerike har hatt klubbmøter en stund nå . Vi ser viktigheten med denne møtearenaen for tillitsvalgte.

Årsmøte 2020

Styret i Fagforbundet Vestre Viken innkaller til årsmøte i foreningen 29 januar 2020. kl 17:00 på Gamle Aula på Blakstad sykehus