Protokoll og valgliste fra årsmøtet 2024

Innkalling til årsmøte 2024

Fagforbundet Ahus, avd. 369, inviterer til årsmøte Tirsdag 30. januar kl. 16.00

Kunngjøring av årsmøte 2024

Fagforbundet Ahus avholder årsmøte Tirsdag 30.01.2024 kl: 16.00.-18.00. Møtet avholdes i auditoriet Nye Nord 5.etg på Nordbyhagen.

Protokoll og valgliste fra årsmøte 2023

Protokoll og valgliste fra årsmøte 31.01.2023

Årsmøte 2023

Fagforbundet Ahus, avd. 369, inviterer til årsmøte tirsdag 31. januar kl. 16.00

Kunngjøring av årsmøte 2023

Fagforbundet Ahus avholder årsmøte 2023, Tirsdag 31.01.2023 Kl: 16.00-18.00 Auditoriet i Nye Nord 5 etg. Saker som ønskes behandlet på årsmøtet må sendes styret innen 14 dager etter at årsmøtet er kunngjort.

Takk for støtten

TV-aksjonen "Leger uten grenser"

Fagforbundet Ahus støtter Leger uten grenser og har bevilget kr. 20.000 til årets TV-aksjon. Vi oppfordrer alle andre avdelinger i Fagforbundet til å bidra

God sommer

Sommerhilsen 2022

God sommer til alle våre medlemmer.

Kunngjøring av årsmøte 2021 i Fagforbundet Ahus

Fagforbundet Ahus avholder årsmøte 2021 tirsdag 26. januar 2021 kl 16 i Auditoriet Frontbygg. Saker som ønskes behandlet på årsmøtet må sendes styret innen 28.12.2020.

Godt resultat i sykehusoppgjøret

Fagforbundet er fornøyd med at oppgjøret har en klar prioritering av alle fagarbeiderne. I tillegg styrkes arbeidet med å få til flere heltidsstillinger på sykehusene betraktelig. Lønnsutviklingen på 1,7 prosent ivaretar en reallønnsvekst for alle yrkesgrupper i helseforetakene.

SØK OM GRATIS FERIE PÅ ALLE OSA FERIEHJEM

Som medlem av Fagforbundet kan du nå søke om gratis ferie på et av Oslo Sporveiers Arbeiderforening sine feriehjem. Søknadsfrist er 14. juni.

Kampen om Norrøna-Urpremiere 3. mars 2020

Bli med på en tidsreise tilbake til 30-tallet - til de dramatiske årene som berørte familiene på Romerike! Spilles på Lillestrøm Kultursenter 3.-7. mars 2020

GRATULERER MED HELSESEKRETÆRENES DAG 1. FEBRUAR 2020

I anledning dagen inviterer vi dere igjen til å en liten uformell konkurranse for alle medlemmer i yrkesseksjonen kontor og administrasjon, Fagforbundet Ahus.

INNKALLING TIL ÅRSMØTE I FAGFORBUNDET AHUS AVD. 369

Det innkalles til årsmøte i Fagforbundet Ahus tirsdag 28. januar kl 1600 i auditoriet i hovedbygget.

Nyttårshilsen fra Fagforbundet Ahus 2020!

Vi håper dere alle har hatt en fin julehøytid, har fått senket skuldrene litt og er klare for nye utfordringer i 2020. Og til dere som har vært på jobb jul og nytt år, takk for innsatsen.

Kunngjøring av årsmøte 2020

Fagforbundet Ahus avd. 369 avholder årsmøte 2020 tirsdag 28.01.2019 kl. 16.00-18.00 i Auditoriet i Frontbygget.

Historisk seier - pensjon fra første krone i sykehusene

Tariffoppgjøret for våre medlemmer er avsluttet etter at Rikslønnsnemda avsa sin kjennelse 7. november. LO-stat, deriblant Fagforbundet, og YS vant en knusende seier og fikk fullt gjennomslag for hovedkravet om pensjon fra første krone. Oppgjøret har også en ramme på linje med frontfaget. Virkningsdatoen er 1. august 2019. Se vedlagt tariffinfo og pressemelding.

MARKERING AV BARSEL- OG BARNEPLEIERDAGEN PÅ AHUS

Den offisielle barsel- og barnepleierdagen 10. oktober ble markert med utdeling av luer til alle de nyfødte på fødeavdelingene på Ahus.

Tvungen lønnsnemnd i begynnelsen av november

Høsten er her uten at våre medlemmene har fått lønnsoppgjøret sitt for 2019. Årsaken er at Fagforbundet gjennomførte en nesten 4 uker lang streik som endte med tvungen lønnsnemnd. Nemda er satt til 5. november.

JULETUR TIL TRIVELIGE MAIHAUGEN 30. NOVEMBER

Fagforbundet Ahus har gleden av å invitere alle sine pensjonister med på førjulstur til trivelig Maihaugen lørdag 30. november. Her vil du garantert få den gode, gamle julestemningen!