ARVIKA ÅPNET FOR UTLEIE

Søknad om leie Daldansen sommerferie 2024

Søknad om leie sommer ferien 2024

Utleie av Daldansen i Arvika

HUSET ER ÅPENT Huset vårt Daldansen i Arvika er åpnet for utleie.

Varsel om Årsmøte

Årsmøte Fagforbundet Follo 17 januar 2024 Folkets hus i ski Saker blir lagt til i denne varslingen

Klubb møte ks 300 kommune

Klubb møte / medlemsmøte i ks 300 kommune 26 oktober 2023

For distribusjon Fagforbundet

Fag kveld med Dysleksi Norge

Vi inviterer medlemmer til Fagkveld med Dysleksi Norge Vi får besøk av Rita Lie fra Dysleksi Norge som skal lose oss igjennom 3 timer Dato: 2 november 2023 klokken 17.30 – 20.30 Sted: Langhuset (nær stasjon) Gamle Vevelstad vei 34, 1405 Langhus Det blir noe å bite i.

quiz

Quiz kveld

Fredag 3 november 2023 Endelig er det duket for quizkveld igjen! Vi gjentar suksessen fra tidligere år

Sommer avvikling 2023

Sommer ferie.

VARSEL OM ÅRSMØTE 2023

Fagforbundet Follo gjennomfører årsmøte 19 januar 2023 på Folkets hus i ski kl 18.00

E post adresse som utgår

Flere benytter fortsatt gammel e post adresse. Minner om ny e post adresse. Den gamle e post  adressen til Fagforbundet Follo utgår januar 2023 Benytt avd254.post@fagforening.fagforbundet.no

AVLYST Quiz kveld

Endelig kan vi sees til quiz kveld ta med kolleger eller andre. Du er også velkommen alene.

Fri kjøpte tillitsvalgte

Oversikt over frikjøpte tillitsvalgte etter Hovedavtalen og Vedtekten i Fagforbundet Follo 2023

Minner om klubbmøte

Klubbmøte 7 april 2022

Daldansen Påske 2023

Søknad om leie av Daldansen i Arvika

Årsmøte Fagforbundet Follo 2022

Velkommen til digitalt årsmøte Dato:             19. januar 2022 Kl.:                 18.00 Sted:             Møtet gjennomføres digitalt på Teams Frist for påmelding er satt til 13.januar, og meld deg på lenken under her

Lokale forhandlinger 2021

Det er i år satt av 1% til lokale forhandlinger. Alle tillitsvalgte i ks kommune fikk før ferien invitasjon til et teams møte vi gjennomførte før sommer ferien. 26.8.21 Utsending av informasjon til alle medlemmer om lokale forhandlinger

Test

Fare for streik i kommunen. Mette Nord  viser til at lønnsveksten i privat sektor i fjor ble anslått til 1,7 prosent. I offentlig sektor ble det avtalt 1,7 prosent, mens fasiten i privat sektor ble 2,2 prosent. Denne mindrelønnsveksten ble tatt inn i LO Kommunes krav.– Det er alle ansatte, i mange yrkesgrupper, som driver de kommunale velferdstjenestene gjennom hverdager og kriser. Derfor må alle ansatte i kommunene få en god lønnsutvikling, sier Mette Nord.

Barnehage dagen 2021

I anledning Barnehagedagen 2021 kan vi gratulere følgende barnehager: Ekornrud, Hellerasten, Kolbotn, Vestre Greverud, Langhus, Skoghus, Trollskogen og Øvre Hebekk barnehage dere vil om kort tid få besøk av oss Gratulerer !

Kvinne dagen 2021

8 mars 2021 ble preget av covid 19 og strenge smittevernregler. Fagforbundet Follo valgte derfor en ny vri på feiring av årets kvinne dag. vi ønsket og nå flere og valget falt på 56 fruktkurver som ble delt ut etter avtale med plasstillitsvalgte.

Kompetanseforhandlinger - send inn lønnskrav

• Din stilling tilhører kapittel 4. • Utdanningen er fullført i 2020. • Du har ikke mottatt kompensasjon for utdanningen tidligere. • Utdanningen er basert på virksomhetens kompetanseplan eller er vurdert av din leder som relevant for stillingen. • Dokumentasjon på fullført utdannelse er levert til leder eller du kan levere det sammen med kravskjema.