Aktuelt (Follo)

E post adresse som utgår

Flere benytter fortsatt gammel e post adresse. Minner om ny e post adresse. Den gamle e post  adressen til Fagforbundet Follo utgår januar 2023 Benytt avd254.post@fagforening.fagforbundet.no

AVLYST Quiz kveld

Endelig kan vi sees til quiz kveld ta med kolleger eller andre. Du er også velkommen alene.

Fri kjøpte tillitsvalgte

Oversikt over frikjøpte tillitsvalgte etter Hovedavtalen og Vedtekten i Fagforbundet Follo

Utleie av Daldansen i Arvika 2022

Leie av huset i Arvika 2022 avd254.post@fagforening.fagforbundet.no

Minner om klubbmøte

Klubbmøte 7 april 2022

Daldansen Påske 2022

Søknad om leie av Daldansen i Arvika frist 14 mars 2022

Årsmøte Fagforbundet Follo 2022

Velkommen til digitalt årsmøte Dato:             19. januar 2022 Kl.:                 18.00 Sted:             Møtet gjennomføres digitalt på Teams Frist for påmelding er satt til 13.januar, og meld deg på lenken under her

Lokale forhandlinger 2021

Det er i år satt av 1% til lokale forhandlinger. Alle tillitsvalgte i ks kommune fikk før ferien invitasjon til et teams møte vi gjennomførte før sommer ferien. 26.8.21 Utsending av informasjon til alle medlemmer om lokale forhandlinger

Test

Fare for streik i kommunen. Mette Nord  viser til at lønnsveksten i privat sektor i fjor ble anslått til 1,7 prosent. I offentlig sektor ble det avtalt 1,7 prosent, mens fasiten i privat sektor ble 2,2 prosent. Denne mindrelønnsveksten ble tatt inn i LO Kommunes krav.– Det er alle ansatte, i mange yrkesgrupper, som driver de kommunale velferdstjenestene gjennom hverdager og kriser. Derfor må alle ansatte i kommunene få en god lønnsutvikling, sier Mette Nord.

Barnehage dagen 2021

I anledning Barnehagedagen 2021 kan vi gratulere følgende barnehager: Ekornrud, Hellerasten, Kolbotn, Vestre Greverud, Langhus, Skoghus, Trollskogen og Øvre Hebekk barnehage dere vil om kort tid få besøk av oss Gratulerer !

Kvinne dagen 2021

8 mars 2021 ble preget av covid 19 og strenge smittevernregler. Fagforbundet Follo valgte derfor en ny vri på feiring av årets kvinne dag. vi ønsket og nå flere og valget falt på 56 fruktkurver som ble delt ut etter avtale med plasstillitsvalgte.

Kompetanseforhandlinger - send inn lønnskrav

• Din stilling tilhører kapittel 4. • Utdanningen er fullført i 2020. • Du har ikke mottatt kompensasjon for utdanningen tidligere. • Utdanningen er basert på virksomhetens kompetanseplan eller er vurdert av din leder som relevant for stillingen. • Dokumentasjon på fullført utdannelse er levert til leder eller du kan levere det sammen med kravskjema.

Fagforeningens Yrkesseksjoner

Informasjon om Yrkesseksjoner i Fagforbundet Follo

Velkommen til digitalt årsmøte i Fagforbundet Follo

Dato: 20 januar 2021 Kl.: 18.00 Sted: Møtet gjennomføres digitalt på Teams

Velkommen til digitalt årsmøte Fagforbundet Follo

Til medlemmer i Fagforbundet Follo Velkommen til digitalt årsmøte Dato: 20 januar 2021 Kl.: 18.00 Sted: Møtet gjennomføres digitalt på Teams

Daldansen

Stengt

Elv og Hav

Samarbeid om miljøtiltak med stiftelsen Elv og Hav.

Innkalling til årsmøte 22. januar 2020 på Folkets hus i Ski

INNKALLING ÅRSMØTE, FAGFORBUNDET Follo 22. JANUAR 2020. Folkets hus, Gamleveien 37, 1406 Ski Vi starter med servering av mat kl. 17.00 Årsmøte starter kl.18.00

Julebrev

Til medlemmer i Fagforbundet Follo! 2019 har vært et spennende år der Fagforbundet Oppegård og Fagforbundet Ski ble til Fagforbundet Follo. Vi har vært heldige som har fått tillit til å være med å bygge opp Fagforbundet Follo, noen utfordringer har det vært underveis men veldig spennene og lærerikt. Fagforbundet Follo er nå over 2400 medlemmer og med 120 flotte plasstillitsvalgte.

Velkommen til juletrefest!

Folkets hus 6 januar kl 18.00