Fra venstre bak: Maria Eriksrud, Stian Christoffer
Larsen, Egil Brandbu, Per Ivar Knudsen, Astrid Solberg Isene, Ole D. Christensen, Hanna Sveen Kristiansen. Foran fra venstre: Aina Sjøøsten Nilsen, Grace Pac, Åse karin Killingberg Brørvik, Birgitte Therese Qværnstrøm og Marianne Walstad

Årsmøte Fagforbundet Lier

Fagforbundet Lier gjennomførte sitt årsmøte torsdag 25. januar på Svensefjøset i Lierbyen. Vi var 43 medlemmer som var tilstede på årsmøtet til ett flott pyntet og dekket opp lokale.

Fase2nr3sisteukepåHolmenFjordhotellDyktigeaktivetillitsvalgte

Tillitsvalgte på Fase 2

Fagforbundet Lier har har tillitsvalgt på Fase 2 tillitsvalgtskolering.

Fra venstre Aina Sjøøsten Nilsen HTV, Åse Karin Killingberg Brørvik leder og HTV, Birgitte Qværnstrøm, nestleder og HTV i Fagforbundet Lier

Lierdagene 2023

Fagforbundet Lier hadde stand på Lierdagene 3. og 4. juni. Målet med standen var å oppfordre alle til å bruke stemmeretten på kommunestyrevalget og fylkestingsvalget 11. september.

20 år

Fagforbundet 20 år

17. juni 2023 er Fagforbundet 20 år, i den forbindelse vil Fagforbundet Lier arrangere en stor jubileums fest på Svensefjøset i Lierbyen fredag 16. juni.

Øverst fra venstre: Elin Wilhelmsen, Grethe Andersen, Marianne Walstad, Aina Sjøøseten Nilsen, Per Ivar Knudsen, Stian Christoffer Larsen. Foran fra venstre: Astrid Solberg Isene, Åse Karin Killingberg Brørvik, Egil Brandbu og Grace Paz.

May Lill Ebbesen og Elin Kjeksrud var ikke tilstede når bilde ble tatt

Årsmøte Fagforbundet Lier 26.01.23

Fagforbundet Lier gjennomførte sitt årsmøte 26.01.23. Takk til alle som var tilstede. Her ser dere oversikt over styret i Fagforbundet Lier etter valg. Protokoll blir lagt ut når den er ferdig skrevet.

Nyvalgt styre 2022

Årsmøte Fagforbundet Lier 26. januar 2023

Her kan dere lese årsmøtepapirene til Fagforbundet Lier sitt årsmøte 26. januar 2023.

BRUK STEMMERETTEN DIN - BOBILRUNDE I LIER

Onsdag 08.september 2021 kjører denne flotte bobil rundt i Lier med oppfordring om å bruke stemmeretten din. Dette er i regi av Fagforbundet Viken og i dag er den i Lier. Det vil bli en minikonsert med Tove Bøygard på hvert sted. Det vil også bli delt ut litt informasjon om viktighet ved å bruke stemmeretten din.

Vel overstått sommer!

Håper alle våre medlemmer og samarbeidspartnere har hatt en god sommer. Alle medlemmer fikk i slutten av juni tilsendt vårt sommernummer av medlemsblad "Samhold"

Årsmøte - UTSATT

Årsmøtet som skulle vært gjennomført 28. januar er utsatt grunnet korona pandemien.

ÅRSMØTE FAGFORBUNDET LIER

Fagforbundet Lier gjennomfører årsmøte torsdag 28. Januar 2021 på Haugestad

Julenummeret av "Samhold"

Her er årets julenummer av "Samhold"

Podkast om barnebyen i Angola - 10 år i drift!

Fagforbundet er det eneste fagforbund og organisasjon i verden som har en egen SOS-barneby.

Robert McPherson hovedtillitsvalgt/konserntillitsvalgt i Stendi AS

Gladnyhet!

Ny hovedtillitsvalgt/konserntillitsvalgt i Stendi AS. Vi vil gratulere vår egen tillitsvalgt , Robert McPherson 38 år, som ny hovedtillitsvalgt/konserntillitsvalgt i Stendi AS.

"Samhold" Fagforbundet Lier sitt medlemsblad

Vi har noen spesielle og rare måneder bak oss. Korona epidemien har gjort at vi må gjøre alle ting på en annen måte og mange har nok følt seg litt på sidelinjen det siste halve året.

Kjære medlemmer av Fagforbundet Lier!

Vi går nå inn i en litt annerledes påske enn vi er vant til. I Lier er det heldigvis pr. d.d. ikke så mange som er smittet av koronaviruset, grunnet kraftige tiltak.

Rammeavtale PBL

RAMMEAVTALE MELLOM PBL, FAGFORBUNDET, UTDANNINGSFORBUNDET OG DELTA – ARBEIDSTIDSBESTEMMELSER I FORBINDELSE MED KORONAUTBRUDDET

Informasjon fra LOs lokalforeninger i Drammen og omegn

Hei alle sammen. Vi er inne i tid der ting går fort nå, og behovet for informasjon er stort.

Felleserklæringen fra PBL, Fagforbundet, Utdanningsforbundet og Delta

Les vedlagte felleserklæring om den pågående korona-pandemien.

Litt info fra Fagforbundet Lier 25.03.20

I går fikk vi beskjed om at tiltakene i forhold til koronaepidemien er blitt forlenget, frem til 13.04.20 i første omgang. Det vil si at bl.a. hyttepåsken er avlyst. Det er strenge regler som gjelder og vi må alle respektere dette.

Lier kommune pr 20.03.2020 - informasjon om avlønning

Denne informasjonen gjelder våre medlemmer i Lier Kommune, men kan være grei lesing for andre også hvis dere ikke har hatt noen drøftinger eller gjort noen presisering i forhold til lønn.