Velkommen til booking av hytta vår på Fuglevik

Velkommen til booking av Hytta på Fuglevik.

SOMMERFERIE 2024.

Sommerferieuker på trekkliste, fra og med uke 24 til og med uke 33.

Utleie skjer kun i hele uker i sommerferieperioden. Om vi skulle få inn søknader om halve uker i samme ukeperiode kan det være aktuelt å godta mindre enn en ukes leie.

Alle medlemmer kan søke om en uke på Fuglevikhytta på sommeren.

For leie av sommerferie send enten forespørsel på skjema nederst på siden eller send  e-post til tone.merethe.kjernsbekk@skiptvet.kommune.no

Frist for å søke om sommerferieuke er 20 april 2024.

Trekning vil bli gjort i uke16. Alle som har søkt vil bli kontaktet.

Pris for en ukes leie er 3000 kr.

Fagforbundet Indre Smaalenene ønsker alle medlemmer i Indre Østfold,Skiptvet  og Marker kommune velkommen til en hyggelig tur til Fuglevik i sommerhalvåret.

Det er nå innstalert kodelås på Hytta på Fuglevik. Kode blir tilsendt de som leier før leieperioden.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fagforbundet Indre Smaalenene ønsker alle medlemmer i Indre Østfold kommune, Skiptvet kommune og Marker kommune velkommen til en hyggelig tur til Fuglevik.

Påskeferie og sommerferie trekkes. For å sette seg på liste book i kalender eller ring/mail Tone M.  Kjernsbekk tone.merethe.kjernsbekk@skiptvet.kommune.no

NB! Leie av hytta i påske- og sommerferien avgjøres etter rettferdighetsprinsippet og med loddtrekning

Alle andre bookinger skjer via kalender nederst på siden, og skjer etter "førstemann til mølla" prinsippet.

Følgende regel gjelder ved booking av hytta:

Det er kun lov å booke et opphold av gangen.

Oppholdet som er booket skal være gjennomført før man kan booke nytt opphold.

for  bilder, sjekk vår FB side, Fagforbundet Indre Smaalenene.

Hytta SKAL rengjøres før avreise!

Hytta SKAL også holdes i orden utvendig ved klipp av gress osv

Mer informasjon om Hytta

Hytta ligger i Dilling/Fuglevik, i tidligere Rygge kommune.

Antall sengeplasser; 8 stk (10) Fordelt på 2 soverom med dobbeltsenger, og senger på hemsen (6 stk, trangt, passer nok best for 2 voksne og 4 barn.)

Utstyr på Hytta; Det meste av kjøkkenutstyr, oppvaskmaskin, TV med abonnement på RiksTV. samt en dvd-spiller. Det er dyner og puter nok til alle sengeplasser.

Utemøbler og grill.

Hytta holdes varm med strøm, og varmes opp med vedfyring. Ved til eget bruk må tas med av leietaker.

Hytta har nydelig utsikt over sjøen.

LEIEPRISER:

Følgende priser er gjeldende fra 1 mars 2022, etter vedtak på Årsmøte,  og varslet de siste 3 mnd på hjemmesiden som info om at endringer kommer i priser.

• Helg 1200,-
  • Lang weekend 1400,- (fra onsdag/torsdag) eller (til tirsdag/onsdag)
  • Uke 3000,-
  • Uke uten helg  1200,- (mandag til fredag)
  • Døgn   350,-

Vinterferie

• En uke kr. 3000,-

Påskeferie (deles)

• Del 1. kr. 3000,- (fredag til onsdag)
  • Del 2. kr. 3000,- (onsdag til mandag)

Sommerukene

• En uke 3000,-

Det gjelder følgende uker 24-33

Pensjonistmedlemmer – halv pris

Medlemmer ansatt i private aktører med koordineringsledd – Samme pris som vanlige medlemmer.

For på leie hytta må en være medlem av Fagforbundet Indre Smaalenene

I ukene med stor pågang er det viktig å overholde klokkeslett for utsjekk. Ellers etter avtale.

NB! Avbestilling av tildelt hytte må skje 14 dager før - hvis ikke må leie betales i sin helhet.

Om bytte av leietaker skjer samme dag, har den som forlater hytta rett til å være på hytta frem til kl. 14.00. Ny leietaker har rett til å få tilgang til hytta fra kl 16.00.

Om du oppdager alvorlige mangler som bør ordnes umiddelbart eller du oppdager noe som må sjekkes - Ta kontakt med

• Tone Merethe Kjersbekk, tlf 90619814

Veibeskrivelse

Kjør mot Larkollen forbi Rygge Rådhus, forbi Dilling stasjon og kolonialbutikken på venstre side. Sving inn ved skilt der det står Vernø Kloster og Fuglevik (til høyre). Følg vei med skilt til Fuglevik som svinger til venstre. Følg deretter veien rett fram til du får” spisse” hus på venstre side. Der er det også et byggefelt (Husebyskogen ) på høyre side, sving inn der og følg veien med skilt Krokveien inn til venstre. Følg veien rundt til du kommer til hvit hytte. Da er du framme. Hyttens adresse er Krokveien 30.

Søknadsskjema for hytteleie her

Dager som er markert med orange betyr at hytta er utleid.

Ved booking via kalender, vil det ikke vises på kalenderen om leie er registrert eller ikke. Du vil motta en epost når leie er registrert. Dette kan ta noen få dager.

Ved problemer med å booke via kalender, send epost til tone.merethe.kjernsbekk@skiptvet.kommune.no

Dager som er markert med orange betyr at hytta er utleid.