Lokale forhandlinger 2021

Lokale forhandlinger i kommunen er avsluttet , resultat er sendt ut på mail til tillitsvalgte. ønsker du info ta kontakt med din tillitsvalgt eller oss på kontoret. Datoer for lokale forhandlinger 2021 er : 20-23 september kap: 5.2 . 27-28 september kap : 3.4.2. 29 sep -1 oktober kap : 3.4.3. 11 - 14 oktober kap : 4.2.1 .

2020- Vi gjør noe godt for miljøet og rydder søppel !

Fagforbundet Fredrikstad vil sammen med miljøstiftelsen Elv og Hav rydde evjebekken og Glommastien fra dikeveien og mot sentrum.

Lokale Forhandlinger kap 5.1, 3.4.2 og 3.4.3

Årets lokale forhandlinger etter Hovedtariffavtalen Kap.5.1 , 3.4.2 og 3.4.3 avholdes i oktober 2020. Forhandlinger etter disse kapitlene skal gjennomføres en gang i året. Ditt krav må være hos oss innen 5.juni. Kravet må være godt begrunnet. Kravet må fremmes i kroner.

Takk til de virkelige heltene

leserinnlegg i Fredrikstad blad 23mars 2020

Halvårsplan for styremøter i Fagforbundet Fredrikstad 2020

Har du saker du ønsker vi skal behandle i styret kan du sende inn forslag til krgj@fredrikstad.kommune.no

Forhandlinger iht. kap. 4, pkt. 4.2.2 – Særskilte forhandlinger.

Forhandlingene gjennomføres 25.mars 2020. Fagforbundets medlemmer inviteres til å fremme krav etter denne bestemmelsen. Det er visse kriterier som ligger tilgrunn for forhandlinger i Hovedtariffavtalen 4.A.2 Særskilte forhandlinger

Årsmøte i Fagforeningen

Fredag 24.januar 2020 kl.18.00 på Scandic City Hotel.

NYTT - Bookingsystem for våre hytter ( august -19)

Vi har nå innført digitalt system HytteTrekk for våre hytter. Systemet vil sørge for en rettferdig tildeling og vil gjøre det lettere for deg å søke på / plukke ledige perioder.

Fagforeningas hytter og leilighet

Fagforeningen har tre hytter og en leilighet på fjellet som kan leies av medlemmene. 01.02.2017 ble det bestemt av hyttestyret , at man kan ha med seg hund på hytta Bjørgebo, Beitostølen. Dette stiller krav til leietaker når det gjelder rengjøring. Ved klager om dårlig rengjøring vil leietaker bli i lagt ekstra gebyr !

Tilbud om advokatforsikring for LO-medlemmer

Fra og med 1. februar 2011 tilbys alle LO-medlemmer advokatforsikring for 110 kroner måneden.