Innkalling Årsmøte 2024

1.mai 2020

I år blir 1.mai- markeringen digital. Under følger mer informasjon

Webinar - Vanskelige personalsaker

Fagakademiet og Fagforbundet Vestland inviterer til webinar: Vanskelige personalsaker - Juss og krav til saksbehandlingen Juridiske sider ved behandlingen av vanskelige personalsaker Formål Vi ønsker å gjøre deltakerne tryggere på de juridiske spørsmålene som oppstår når man skal håndtere en vanskelig personalsak. Kurset har et løsningsorientert fokus. For hvem/målgruppe Først og fremst ansatte innen HR/personal, ledere og tillitsvalgte i offentlig sektor, men dette webinaret er åpent for interesserte medlemmer i Fagforbundet Vestland.

GOD PÅSKE!

Årsmøte

Husk årsmøtet 30.januar kl 18:00 Se også vedlegg.

Åpent kontor

Velkommen til Åpent kontor tirsdag 17.september kl 17:30 - 18:30. Her har du mulighet til å treffe to fra styret som kan svare på spørsmål som dere måtte ha. Velkommen!

Medlemsmøte 2.september

Velkommen til medlemsmøte med fokus på tariff Dato: Mandag 2.september Sted: Scandic Ørnen Klokken: 18:00 Saksliste 1) Godkjenning av innkalling 2) Tariff debatt, med utgangspunkt i debattheftet. Innleder: Siv Hjertholm Det blir middag etter møtet. Siden det blir servert middag så er det bindende påmelding til nestlederfana.fagforbundet@gmail.com innen 25/8 -19 Ved avmelding mindre enn 24 timer før møtet starter vil det bli sendt giro på kr 200,- Velkommen Styret i Fagforbundet Fana

Åpent kontor-148427

Onsdag 26.juni fra 17:00 - 19:00

Medlemsmøte 25.juni

Det er fortsatt mulig å melde seg på. Send e-post til nestlederfana.fagforbundet@gmail.com

Temadag 13.mai

Yrkesseksjon helse og sosial har temadag om vold og aggresjon 13.mai.

Ungdomskonferansen 9. og 10. april

Vår ungdomtillitsvalgt i Fana, Maria, deltok på ungdomskonferansen som Fagforbundet Hordaland og Sogn og Fjordane arrangerte før påske. Her er litt av de det gjorde og snakket om.

Medlemsmøte 6.mai

Pensjon – Din lønn i seniortilværelsen

1.mai

Våre medlemmer ønskes velkommen til 1.mai-feiring. Merk at i år er det nytt sted; Fylkesbygget.

Temadag for yrkesseksjon Helse og sosial

Fagforbundet Hordaland arrangerer temadag for yrkeseksjon helse og sosial. Her har du en fin anledning til å få faglig påfyll.