Årsmøte 2024

Den 25. januar var det avholdt årsmøte på Quality Sogndal hotell.

Årsmøte Klubbe

Innkalling til Årsmøte 2024

Fagforbundet Sogndal kallar inn til årsmøte 2024 !

Årsmøte 2024

Kunngjøring av Årsmøte 2024

Fredrik Lygre går igjennom viktig informajson til medlemmene.

Medlemsmøte 12. juni

Mandag 12.juni inviterte vår yrkesseksjonsleiar i helse og sosial Siv Anett inn til medlemsmøte på Quality Hotell Sogndal.

Årsmøte Fagforbundet Sogndal 2023

Årsmøte Fagforbundet Sogndal 2023 med sakspapirer

Tida går fort og no er det igjen klart for årsmøte i Fagforbundet Sogndal. Sett av kvelden allereie no og ta med deg ein kollega eller fem. Alle sakspapira finn du lengre nede på sida!

Det blei ein koselig og smakfull julelunsj på Sogndal vgs sist veke.

Julelunsj på Sogndal VGS

Fagforbundet Sogndal inviterte medlemmar på Sogndal VGS til ein enkel julelunsj fredag 16. desember.

Ny vri på Julehelsinga frå Fagforbundet Sogndal

Ny vri på julehelsinga frå Fagforbundet Sogndal

Nærmare 450 yrkesaktive medlemmar og lærlingar fekk sist veke SMS frå Fagforbundet Sogndal med informasjon om julehelsinga 2022.

Det blei ein triveleg kveld då Fagforbundet Sogndal tok imot 80 medlemmar for å informera om pensjon

Det blei eit vellukka arrangement da Fagforbundet Sogndal inviterte til medlemsmøte om pensjon

Det blei trongt om plassen då Fagforbundet Sogndal inviterte til medlemsmøte på Quality Hotel Songdal sist veke. Pensjon var kveldens hovudtema og tilbakemeldingane frå kvelden var svært gode.

Fagforbundet Sogndal markerte refleksdagen 2022 med å dele ut 1000 refleksar

Dela ut nærmare 1000 refleksar på nokre timar

Refleksdagen blei markert over heile landet torsdag 22. oktober og Fagforbundet Sogndal deltok i markeringa.

Marius Løken vitjar Fagforbundet Sogndal

Fagforbundet Sogndal inviterte til foredragskveld med Marius Løken

Det blei eit suksessfullt arrangement då Fagfobundet Sogndal inviterte til foredragskveld med Marius Løken på Sognefjord Hotel.