Årsmøte 2023

Årsmøte 17 januar 2023  på Skei Thon Hotell.

Protokoll frå Årsmøte 2022

Årsmøte Dokumenter 2022

Vedlagt ligg Årsmøte dokumenter.

Kunngjering

Årsmøte 2022

Årsmøte 2022. Tysdag 31 Januar 2023.

Omtanke Samhold og Solidaritet-

Info frå Fagforbundet Sunnfjord

Info skriv er sendt ut til medlemmane pr Mail. * Kva kostar eit medlemsskap? * Kan elevar og studentar vere medlem og kva kostar det. * Kva for medlemsfordelar har ein som medlem i fagforbundet?

QR

Verve konkurranse

Vervekonkurranse Fagforbundet Sunnfjord Fagforbundet Sunnfjord har vedtatt i i handlingsplanen å ha vervekonkurranse. Vi trekke ut 2 vinnarar som får gåve kort på kr 1000,-( gjeld verving i heile 2022) I tillegg trekker vi ut profilerings premiar og andre overraskingar😊 ( frå mai til november 2022) Vi trekke ut overraskelse til arbeidsplass. Bli med då vel.

Regions styret Fagforbundet Vestland

Representantskap

Fagforbundet Vestland var samla i Bergen 29-30 mars 2022 til representatnskap. l.

Hovudtillitsvald Sunnfjord Kommune

Medlemsmøte  11 januar 2021

Årsmøte 2021

Mandag 31 januar 2022  Årsmøtet blir digitalt møte. Innkalling og saksliste  samt   Link til møtet  blir sendt ut gjennom Fane 2

Vervekonkurranse

Vervekonkurranse for medlemmer i Fagforbundet Sunnfjord

Melloppgjer

Illustrasjonsbilde fra et tidligere tariffoppgjør i KS. F.v. Daglig leder i LO Kommune og leder av Fagforbundet, Mette Nord, og forhandlere fra Fagforbundet, Pål Skarsbak og Tone Faugli.

Sikret kjøpekraft for LO-medlemmene i lønnsoppgjøret i kommunene

LO Kommune og KS er enige om et lønnsoppgjør som sikrer LOs medlemmer i kommunene mellom 10.000 og 22.000 kroner mer i året. I tillegg skal det gjennomføres lokale forhandlinger. Over 190.000 av LO Kommunes medlemmer unngår dermed streik.

Måtte bryte forhandlingene: Forhandlingsleder for LO Kommune, Mette Nord.

Brudd i forhandlingene i kommuneoppgjøret

Avstanden mellom partene i kommuneoppgjøret ble for stor, og forhandlingene endte med brudd. Oppgjøret går nå til mekling og dermed er det fare for streik i Kommune-Norge.

Profilering for medlemmar i Sunnfjord

På årsmøte vart det gjort vedtak om å dele ut sekkar til medlemmar som ynskjer å nytte desse.

Ny epost adresse til fagforeininga

Info brev frå Styret

Barnehagedagen 2020- tema Ulike saman

Temaet for barnehagedagen er ULIKE SAMAN.Fagforbundet Sunnfjord og Utdanningsforbundet Sunnfjord har i år laga til ei fagleg påfyll med musikk som tema- Så link.

Hovudtillitsvald Sunnfjord Kommune

Foto: Tonje Noreng Trøen, Firda. Medlemsmøte 23 januar 2020 Val av Hovudtillitsvald i Sunnfjord Kommune. 171 stemmeberettiga møtte. HTV1: Elin Skaar HTV 2: Janne Alette Fugle HTV 3 Elin Enebakk

Årsmøte 2019

Årsmeldinga 2019 forslag til handlingsplan 2020 sakliste