Visste du at Fagforbundet Skien- Siljan eier feriestedet Fjordglimt i Bamble hvor du kan leie rimelig hytte?

Fjordglimt består av en campingplass med 8 utleiehytter som medlemmene kan benytte til en fordelaktig pris. 2 av hyttene er helårshytter, de andre er sommerhytter. På Fjordglimt er det badestrand og flotte turmuligheter. Sjøen er nærmeste nabo og kyststien i Bamble passerer forbi. Følg lenken under for å lese mer om hver enkelt hytte og finne søknadsskjema for 2020:

26. februar 2020 av Kjersti Norwall-Nielsen

Fjorglimt er et feriested som blir drevet på dugnad av medlemmene i Fagforbundet Skien- Siljan. Dvs. at ingen er ansatt for å ivareta hytter og camping-området.

Som en følge av dette og covid 19-pandemien endres leiebetingelsene for hyttene på Fjordglimt sommeren 2020. Dette innebærer at utleieperioden endres til å gjelde for 16 dager sammenhengende, med minst 3 dagers opphold før neste leietaker kan flytte inn. Dette for å opprettholde smittevernet.

Disse betingelsene gjelder fra 19. juni til 16. august (i skolens sommerferie).

Utenom denne perioden er det åpent for å leie hytte en helg, eller en uke.

Hyttene skal alltid stå tomme minst 3 dager før neste leietaker kan overta.

Ta kontakt på post.fagforbundet@skien.kommune.no, dersom du har spørsmål om leie av hytte på Fjordglimt.

Vi ønsker deg gjerne velkommen til Fjordglimt - håper å høre fra deg!

Last ned relaterte filer