Fagforbundet Skien- Siljan eier feriestedet Fjordglimt i Bamble hvor du kan leie rimelig hytte

Fjordglimt har 30 båtplasser og 40 campingplasser til utleie for medlemmer i tillegg til 8 utleiehytter som medlemmene kan benytte til en fordelaktig pris. 2 av hyttene er helårshytter, de andre er sommerhytter. På Fjordglimt er det badestrand og flotte turmuligheter. Sjøen er nærmeste nabo og kyststien i Bamble passerer forbi.

01.02.2022 av Tone Stenehjem
Sist oppdatert: 01.02.2024

Fjorglimt er et feriested som blir drevet på dugnad av medlemmene i Fagforbundet Skien- Siljan. Dvs. at ingen er ansatt for å ivareta hytter og camping-området. Med gode leietakere, både på campingplass, båthavn og på hytter har dette fungert fint.

Alle medlemmer blir tilbudt å være med på dugnad hver vår.

Se vedlagte brosjyre for nærmere informasjon om hver enkelt hytte.

Ta kontakt på post.fagforbundet@skien.kommune.no, dersom du har spørsmål om leie av hytte-, båt- eller campingplass på Fjordglimt.

Vi har noen ledige båtplasser. Ønsker du å leie campingplass, så har vi venteliste du kan sette deg på. Du får da tilbud når det blir ledig, og det er din tur til å få tilbud.

Salgsbetingelser 2024 - Fjordglimt

For medlemmer i Fagforbundet Skien- Siljan:

• Håvøytangen 7 og 8 :                kr. 226.- pr døgn.      En uke: kr. 1.500.-
  • Håvøytangen  4, 9 og 11:        kr. 473.- pr døgn        En uke; kr. 3.045,-
  •  Håvøytangen 3:                         kr. 550,- pr. døgn       En uke: kr. 3350,-
  • Håvøytangen 5 og 6:                 kr. 630.- pr døgn.       En uke: kr. 3.675.-

For alle andre:

• Håvøytangen 7:                            kr. 525.- pr døgn.          En uke: kr. 3.500.-
  • Håvøytangen 4, 9 og 11:           kr. 788.- pr døgn          En uke: kr. 5.250.-
  • Håvøytangen 3:                            kr. 865,- pr. døgn         En uke: kr. 5555,-
  • Håvøytangen 5 og 6:                   kr. 945.- pr døgn.         En uke: kr. 6.300.-

Pinse fredag 17.-20. mai 2024: Søknadsfrist: 15. mars 2024

Påske: fredag 22.03.24 - onsdag 27.03. el. onsdag 27.03 - mandag 01.04 Søknadsfrist: 15.02.24

Sommerferie: ukesleie fra fredag kl. 17.00 til påfølgende fredag kl. 16.00. Søknadsfrist 15.03.24

Betaling skjer enten via faktura i forkant, eller vipps (for gjesteplasser).

Booking på vedlagte søknadsskjema sendes til epost: post.fagforbundet@skien.kommune.no. Spørsmål rettes til tlf. 35581338 (mand-fredag kl. 08.00-15.00). Se lenke til søknadsskjema og brosjyre for nærmere info om hver hytte nederst i denne artikkelen.

Hyttenøklene hentes etter avtale på kontoret i Fagforbundets lokaler i Lundegata 19.b, 2. etasje, fra 01.01.24 og frem til påske. Fra påsken og til 01. oktober finner du nøkkelen i nøkkelboks på hytta. Kode for åpning får du fra kontoret. Fra 01. oktober og ut året hentes nøkkel på kontoret i Lundegt. 19 b i Skien.

• Før henting av nøkler må leien være betalt og/eller kvittering fremvises.
  • Dersom hytta avbestilles senere enn 14 dager før leiedato, må det betales full leie.
  • Om du ikke er medlem må du betale en høyere leie om du ønsker hytte.
  • Det er medlemmer som har fortinn på leie av hytter. Det er IKKE anledning for medlemmer å videreutleie til andre. De som faktisk skal bo i hytten må leie selv. Videreutleie vil få konsekvenser!
  • Les i hytteboka ved ankomst – mye nyttig og viktig informasjon i den
  • Lading av elbil er ikke tillatt på hyttene, da el-anlegget ikke er dimensjonert for dette
  • ADRESSEN FOR VÅRT FELLES FERIESTED ER: HÅVØYTANGEN 2, 3967 STATHELLE.
  • OBS: alle hyttene har fått hver sin gateadresse og nye hyttenummer i 2022, sett deg inn i denne endringen slik at du kommer på ønsket hytte.

Andre medlemstilbud:

• Leie av campingplass: kr. 8925,-
  • Fast båtplass på Fagforbundets brygge: kr. 2625,- pr. sesong.
  • Vinteropplag for båt: kr. 788,- pr. sesong

Tilbud til alle gjester, betales til Vipps-nr. 740316:

• Gjesteplass på Fagforbundets brygge: kr. 53,- pr. døgn.
  • Gjesteplass bobil: kr. 315,- pr. døgn.
  • Gjesteplass telt: kr. 210,- pr. døgn

Vi ønsker deg gjerne velkommen til Fjordglimt - håper å høre fra deg!

Reklamasjon skjer skriftlig til Fagforbundet Skien- Siljan umiddelbart etter oppholdet, enten pr. post til Fagforbundet Skien- Siljan, Lundegt. 19 B, 3724 Skien eller epost: post.fagforbundet@skien.kommune.no.

Klager rettes til selger (Fagforbundet Skien- Siljan) innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på tlf. 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.