Vervekampanje fra 1. februar til 30. april 2020

Fagforbundet Skien- Siljan starter vervekampanje for å øke antall medlemmer på din arbeidsplass, og premierer deg med 2 kinobilletter på Odeon kino for hvert nye medlem du verver.

13. februar 2020 av Laila Brattelid

Når du verver et nytt medlem gjøres det enkelst via denne lenken: Verv en kollega

Her kan du også registrere at det er du som har vervet vedkommende. Det vil da synes på ditt bilde i medlemsregisteret. Jo flere nye medlemmer du klarer, jo flere eller større premier kan du velge imellom fra Fagforbundet sentralt, i tillegg til kinobillettene du får fra Fagforbundet Skien- Siljan.

Her kan du se vervepremiene du kan velge imellom fra Fagforbundet sentralt: Klikk her for å se alle vervepremier.

Fagforbundet er Norges største fagforbund og vi forhandler fram gode lønns- og arbeidsvilkår for deg og arbeidskollegene dine. Som medlem får du tilbud om rimelige forsikringer, muligheter for stipend og tilbud om kurs og sosiale aktiviteter gjennom den lokale fagforeningen. I tillegg eier Fagforbundet Skien- Siljan feriestedet Fjordglimt i Bamble kommune, hvor 8 hytter er tilgjengelig for utleie til medlemmene.

Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt på tlf 35581338.